قیمت صادرات پسته به کانادا

در مقاله ” قیمت صادرات پسته به کانادا ” از صادرات پسته به کانادا صحبت می کنیم. این موضوع را میخواهیم مورد بررسی قرار دهیم که از بین انواع پسته و مغز پسته کدام یک از مدل های پسته می تواند مناسب برای صادرات به کانادا باشد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تجارت پسته و صادرات و واردات آن مستلزم داشتن تخصص در این زمینه است. تاجر پسته باید به خوبی کیفیت ها و مدل های مختلف پسته را بشناسد. همچنین با تحقیق در مورد بازار هدف و سلیقه آن، بهترین گزینه را از بین انواع پسته و گردو با پوست خارجی انتخاب نماید. همانطور که می دانید ایران جزء قطب های اصلی تولید پسته به شمار می آید.

پسته ایران و گردو با پوست خشک مشتریان زیادی در جهان دارد. از بین کشورهای آسیایی، اوراسیایی، آفریقایی و اروپایی گرفته تا کشور های آمریکایی نظیر کانادا. یکی از مهمترین ویژگی های پسته ایران که توانسته جایگاه خوبی در صادرات به دست آورد، تنوع کیفیت آن است. این تنوع سبب شده که کشورهای مختلف با سلایق متفاوت مشتری آن باشند.

صادرات پسته به کانادا

کانادا نیز یکی از کشورهای آمریکایی و از خریدارهای عمده پسته ایران است. ما در مقاله قیمت صادرات پسته به کانادا قصد ارائه اطلاعات بیشتر در مورد صادرات پسته کانادا را داریم. این کشور کیفیت ها و انواع مختلف پسته را خریداری میکند. پسته خندان و همچنین  مغز پسته از اقلام مختلف پسته است که به کانادا صادرات می شود.

کشور کانادا مطابق استاندارد فائو کیفیت پسته های وارداتی را مورد بررسی قرار می دهد. و همانند کشورهای اروپایی سخت گیری خاصی در این خصوص ندارد. همچنین تجار کانادایی در خرید پسته، قیمت پسته را نیز یکی از ملاک ها و فاکتورهای مهم به شمار می آورند. بنابراین در انتخاب محصول علاوه بر کیفیت، به دنبال مناسب ترین قیمت پسته هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما