انواع مغز گردو دندانه برای فروش

انواع گردو خوشه ای پوست کاغذی دندانه و شکسته می تواند گزینه مناسب تری برای استفاده در بخش صنایع غذایی باشد. چراکه اغلب واحد های تولید مواد غذایی برای ورود مغز گردو به داخل فرآورده نیاز دارند مغز گردو را خرد کنند.

انواع مغز گردو دندانه و شکسته تنها در واحد های صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. می خواهیم در این مقاله کیفیت های مختلف آن را معرفی کنیم. در کنار این موضوع به چند کاربرد آن اشاره خواهیم کرد.

کیفیت های مختلف انواع مغز گردو دندانه و شکسته

بر اساس سایز و رنگ می توانیم small walnut kernels و شکسته را در 7 گروه قرار دهیم. گردو در تهران 1/4 یک نوع از این محصول است. این محصول را از نظر رنگ در دو گروه قرار می دهیم. انواع مغز گردو دندانه و شکسته با سایز در اندازه نخود کیفیت دیگر است. و همچنین انواع مغز گردو دندانه و شکسته در سایز هم اندازه با عدس. و کیفیت آخر آرد مغز گردو است.

این نوع مغز گردو تنها در واحد های صنایع غذایی در داخل فرآورده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال درون بستنی، در داخل کیک و کلوچه و … می توانیم از کیفیت های مختلف این نوع مغز گردو استفاده نماییم.

دو نکته در خرید این نوع مغز گردو حائز اهمیت است:

  1. نکته بسیار مهمی که در مورد این نوع مغز گردو مورد توجه قرار می گیرد، مربوط به تمیز بودن این محصول است. چون مغز گردو ریز و شکسته استف احتمال وجود پوست چوبی گردو درون آن زیاد است. بنابراین کارگاه تولید کننده این نوع مغز گردو، باید تمامی تلاش خود را برای تمیز کردن آن به کار گیرد.
  2. موضوع دیگر احتمال اکسیداسیون آن است. این مغز گردو نسبت به سایر کیفیت ها بیشتر در معرض اکسید شدن است. چراکه دارای تکه های ریز است. بنابراین بهتر است برای آن از بسته بندی های مناسب از جمله بسته بندی وکیوم استفاده نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما