انواع مغز گردو فروش

انواع مغز گردو را بر چه اساسی دسته بندی و از هم جدا می کنیم؟ در این دسته بندی 4 شاخصه بسیار مهم هستند. شاخصه اول رنگ مغز گردو است. دوم درصد شکستگی مغز گردو. میزان چروکیدگی مغز بعلاوه ی سایز آن نیز دیگر موارد هستند که در جدا کردن انواع مغز گردو از هم مورد توجه ما هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع مغز گردو چگونه فرآوری و آماده می شوند؟ برای آماده سازی انواع مغز گردو مختلف، بعد از شکستن گردو و جدا کردن پوست از مغز، اقدام به جدا کردن مغز گردو از هم می کنیم. در جدا کردن مغز گردو ها از هم و به عبارتی گرید بندی آنها، ما چندین فاکتور را در نظر می گیریم. دو مورد اصلی رنگ مغز گردو و درصد شکتسگی آن است. مغز گردو های به رنگ تیره یعنی قهوه ای و سیاه را از مغز گردو سفید جدا می کنیم. مغز گردو سفید با درصد شکستگی کم برای استفاده در آجیل آماده می شود. مغز گردو قهوه ای و سیاه از بین walnut kernel grades مختلف نیز با هدف استفاده محصول در واحد های صنایع غذایی نظیر شیرینی پزی ها بسته بندی می شوند.

انواع مغز گردو دندانه

در بین انواع مغز گردو، مغز گردو دندانه نیز از کیفیت هایی است که استفاده گسترده ای در صنایع غذایی و حتی در آشپزی دارد.البته خود مغز گردو دندانه کیفیت های مختلف و متفاوتی دارد.

دو پارامتر رنگ و درصد شکستگی تنها پارامترهایی نیستند که ما در جداسازی مغز گردوها، در نظر می گیریم. علاوه بر اینها همانطور که در بالا مطرح کردیم، پارامترهای سایز و میزان چروکیدگی را نیز باید در نظر گیریم.

جهت سفارش کیفیت های مختلف مغز گردو می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما