بزرگترین شرکت صادرکننده پسته در ایران

بزرگترین شرکت صادرکننده پسته فعال در حوزه صادرات و فروش پسته، در کشور ایران که مهمترین قطب صادرات این محصول در جهان است قرار دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تمامی تاجرانی که در زمینه تجارت پسته گردو خوشه ای پوست کاغذی فعالیت می کنند، کشور ایران را به خوبی می شناسند. کشور ایران یکی از دو تولیدکننده عمده پسته در جهان است. و بزرگترین قطب صادرات پسته به شمار می آید.

سالانه بیش از 40 درصد کل صادرات پسته و گردو در تهران را ایران انجام میدهد. این آمار حاکی از آن است که کشور ایران در مقام نخست در بین کشورهای صادرکننده پسته قرار دارد. و بزرگترین شرکت صادرکننده پسته نیز در این کشور واقع است.

بزرگترین شرکت صادرکننده پسته در ایران

هر شرکت صادرکننده پسته در ایران به عنوان یک منبع تامین بسیار مهم برای پسته است. خریداران پسته و تجار از این موضوع اطلاع دارند. و تمامی تلاش خود را می کنند تا در خرید پسته به قطب اصلی این محصول متصل شوند. ارتباط با largest pistachio company می تواند آنها را در تامین و خرید پسته کمک کند. خریداران و تجار پسته با ارتباط مستقیم با بزرگترین شرکت صادرکننده پسته می توانند به دلیل خرید موفقی که تجربه می کنند، جایگاه تجاری خود را ارتقاء بخشند. دسترسی به قیمت مناسب پسته، امکان تامین در هر بازه از سال، امکان خرید پسته در تناژ های بسیار بالا و … از مهمترین مزیت هایی است که می تواند در ارتباط با بزرگترین شرکت صادرکننده پسته کسب کرد.

البته می توان از نمایندگی های فروش بزرگترین شرکت صادرکننده پسته نیز که در دیگر کشورها مستقر هستند از جمله در روسیه، امارات و آلمان، اقدام به خرید پسته کرد. حضور نمایندگی های فروش در دیگر کشورها سبب آسان تر شدن ارائه خدمات به مشتریانمان شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما