تامین کننده پسته صادراتی کرمان

ما با ایجاد نمایندگی فروش در کشورهای مختلف، در حال حاضر تامین کننده پسته در سراسر جهان هستیم. حضور مستقیم ما در بازار کشورهایی نظیر هند می تواند در پاسخگویی بهتر به مشتریانمان موثر باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

یکی از شیوه هایی که هر تامین کننده پسته در ارائه خدمات بهتر به مشتریانشان از آن استفاده می کنند، مستقر نمودن نمایندگی فروش در کشورهای هدف است. هند یکی از بازارهای هدف پسته است. میزان استقبال مردم هند از پسته و فرآورده های آن روز به روز در حال افزایش بوده است. به طوری که هم اکنون هند یکی از واردکننده های عمده پسته در بین کشورهای آسیایی است.

تامین کننده پسته

هند علاوه بر اینکه خریدار پسته داخل پوست برای آجیل است، متقاضی انواع مغز پسته نیز می باشد. هند انواع مغز پسته را در واحدهای صنایع غذایی نظیر شیرینی پزی مورد استفاده قرار می دهد. چون شیرینی پزی صنعت پر رونقی در هند است، بنابراین استقبال از محصولاتو مواد اولیه نظیر مغز پسته نیز زیاد است.

با توجه به توضیحاتی که ارائه دادیم، می توانیم هند را جزء مهمترین بازارهای هدف در بین کشورهای آسیایی برای پسته بدانیم.

حضور تامین کننده پسته در هند با توجه به میزان تقاضای بالای آن برای خرید، در سال های اخیر پر رنگ تر شده است. بنابراین مشتریان پسته در هند می توانند با شرایط بهتری محصول پسته را تحویل بگیرند. منظورمان از شرایط بهتر، تحویل است. مشتریان هند می وانند بصورت ddp و یا سایر ترم های d در اینکورمز محصول خود را از تامین کننده پسته در هند، دریافت کنند.

این یک مزیت بسیار عالی است که برای مشتریان پسته در هند فراهم شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما