تولید کنندگان مغز گردو

مهمترین تولید کنندگان مغز گردو در جهان کشورهای آمریکا، چین و ایران هستند. این سه کشور قطب های اصلی تولید گردو و مغز گردو در جهان به شمار می آیند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آمار نشان می دهد که تولید گردو در سه کشور آمریکا، چین و ایران بیشترین میزان است. آمار تولید گردو در این کشور را در مقاله زیر ارائه میدهیم. در بیان این آمار به inc استناد شده است.

در سال 2016-2017 میلادی میزان تولید گردو در کل جهان بیش از 850500 تن بوده است که بیش از 47 درصد آن توسط چین تولید شده است. کشور آمریکا نیز با تولید 31 درصد در مقام دوم در بین تولیدکنندگان گردو قرار گرفته است. بعد از این دو کشور به ترتیب کشورها شیلی و ایران با تلید حدود 5 درصد در مقام های سوم و چهارم قرار گرفته اند.

آمار متوسط 5 ساله تولید گردو نیز به این صورت است. چین با 37 درصد در مقام نخست، آمریکا با 34 درصد در مقام دوم، ایران با 6 درصد در مقام سوم و شیلی با 5 درصد در مقام چهارم در لیست تولیدکنندگان جهان گردو قرار گرفته است.

تولید کنندگان مغز گردو ایرانی

میزان تولید گردو در ایران در مقایسه با چین و آمریکا کم است. بیشترین مقدار گردو تولید شده نیز در بازار داخلی به مصرف می رسد. با این حال به دلیل طعم بسیار خوب و بی نظیر گردو ایرانی، این محصول طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

متقاضیان گردو ایرانی نه تنها در بین کشورهای آسیایی، اوراسیایی قرار دارند بلکه اتحادیه اروپا منجمله آلمان همچنین از متقاضیان خرید گردو ایرانی به شمار می آید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم مهمترین مزیت گردو ایرانی نسبت به محصولات سایر کشورها و مناطق جهان، طعم خارق العاده و بی نظیر گردو ایرانی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما