خرید اینترنتی پسته صادراتی

مقاله خرید اینترنتی پسته صادراتی، به توضیح معامله و خرید آنلاین پسته می پردازد. در این متن نحوه مذاکره و توافق بین خریدار و فروشنده پسته را به طور اجمالی بحث می کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

هم اکنون بسیاری از معاملات به خصوص در بخش تجارت بین المللی، به سمت تجارت الکترونیک سوق پیدا کرده است. تجارت پسه نیز از این موضوع مستثنی نیست. به همین تجارت الکترونیک به خصوص در معاملات b to b نیازمند استانداردسازی بوده است. امری که خوشبختانه در چند سال اخیر انجام گرفته است. هم اکنون صادرکنندگان و واردکنندگان پسته در کشورهای مختلف می توانند با رعایت قوانین مناسب به سادگی به معامله پبردازند. بدون نیاز به مسافرت و ….

روال استاندارد و مشخص buy pistachios in bulk online را در متن زیر به طور اجمالی مطرح می کنیم.

خرید اینترنتی پسته صادراتی به صورت آنلاین

برای خرید آنلاین آجیل پسته نیاز است خریدار و فروشنده به فرم های استاندارد شده در این خصوص ت نمایند. به عنوان مثال در گام نخست نیاز اس خریدار درخواست خود را در قالب loi به فروشنده ابلاغ کند. اگر نقصی در درخواست وجود داشته باشد، فروشنده پسته با ارائه اطلاعات مناسب نظیر کاتالوگ، عکس از محموله های پسته و یا سایر توضیحات می تواند خریدار را راهنمایی کند.

پاسخ به خریدار در قالب fco، می تواند اطلاعات دقیقی در مورد محموله پسته و سایر شرایط معامله نظیر شیوه بسته بندی، زمان بارگیری ،شیوه پرداخت و … ارائه دهد. بنابراین خریدار می تواند با درخواست اصلاح fco و یا تایید آن، درخواست صدور proforma invoice را صادر نماید. به این ترتیب سفارش خریدار در زمانی بسیار کوتاه و سریع رسمیت پیدا می کند.

تمامی بندهای مربوط به ترم تحویل، ترم پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محموله پسته، شیوه بازرسی محموله پسته، جزئیات دقیق در خصوص کیفیت پسته، نوع بسته بندی و … اغلب در قالب fco مطرح و مورد تایید طرفین قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما