خرید اینترنتی پسته صادراتی

در مقاله ” خرید اینترنتی پسته صادراتی ” جزئیات کامل در مورد نحوه خرید و فروش آنلاین پسته را به طور کامل مورد بررسی قرار داده ایم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با افزایش استقبال از دنیای مجازی و اینترن، مردم به دنبال دست یافتن به آسایش بیشر سعی می کند بسیاری از کارهای خود را از طریق این ابزار انجام دهد. به دنبال این موضوع، موضوع تجارت الکترونیک مطرح شود. و با استقبال بسیار خوب تجار سراسر جهان روبرو شد.

هم اکنون تجار بسیاری از محصولات و کالاها و خدمات از جمله تجار پسته، به جارت الکترونیک روی آروده اند. هم اکنون bulk pistachios wholesale online بصورت انبوه بین تجار جهان در حال انجام است. تجار پسته از هر شوری می توانند با صادرکنندگان پسته بدون نیاز به مسافرت به تجارت بپردازند. این مهمترین مزیت خرید آنلاین پسته است که کارها را تسریع، تسهیل می کند و در عین حال از هزینه های اضافی می کاهد.

مراحل خرید اینترنتی پسته صادراتی

گام نخست در خرید اینترنتی پسته صادراتی، معرفی محصولات و شرکت فروشنده است. این امر از طریق ابزارها و راه های مختلف نظیر سایت اینترنتی انجام می گیرد.

گام بعد، مذاکره و توافق با خریدار است. خریدار بعد از ارتباط با شرکت صادرکننده پسته و دریافت و مطالعه کاتالوگ، نیاز است درخواست رسمی خود را برای فروشنده ارسال کند.

فروشنده طبق درخواست رسمی فروشنده، اقدام به ارسال پیشنهاد رسمی تحت عنوان full corporate offer می نماید. تمامی مشخصات محموله پسته اعم از کیفیت، نوع، سایز و … در این نامه مشخص می گردد. سایر پارامترهای خرید نظیر محل تحویل، نحوه ارسال بار، زمان بارگیری، شیوه پرداخت و … را نیز در این نامه مشخص می کنیم.

خریدار با امضاء و تایید این نامه آمادگی خود را به طور رسمی برای خرید محموله پسته اعلام می کند. فروشنده اقدام به ارسال پیش فاکتور نموده و معامله به طور رسمی آغاز می شود. و طرفین موظف به بارگیری و ارسال محموله پسته و یا واریز هزینه (از سمت خریدار) می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما