خرید مغز پسته سبز

جهت خرید مغز پسته سبز ابتدا نیاز است هدف خرید خود را مشخص کنید. سپس می توانیم از بین مدل های مختلف مغز پسته، بهترین نوع را به سادگی بر گزینیم.

به این سه مثال دقت کنید. قصد خرید مغز پسته برای افزودن آن به درون ترکیب آجیل داریم. در این صورت تنها مغز پسته سالم و درشت می تواند مناسب باشد. ما از مغز پسته های ریز و شکسته نمی توانیم برای این منطور استفاده کنیم. البته مغز پسته سالم نیز کیفیت های مختلفی دارد. از نظر سایز، چروکیدگی و البته از نظر درصد شکستگی.

خرید مغز پسته سبز جهت فرآوری کره پسته

حال چنانچه هدف از pistachio kernels bulk buy استفاده از آن برای فرآوری فرآورده های مختلف نظیر کره پسته باشد، مغز پسته رسیده درشت گزینه مناسبی نخواهد بود. مغز پسته ای که برای تهیه کره پسته مورد اتفاده قرار می گیرد، باید پر چرب باشد. ولی درشت بودن و یا درصد شکسه درون آن اهمیتی ندارد. ولی چرب و سبز بودن مغز پسته بسیار حائز اهمیت است. بر اساس همین فاکتور می توان از بین مدل های مختلف مغز پسته از جمله مغز پسته نارس، مغز پسته گندمی سبز و … می توانیم استفاده کنیم.

خرید مغز پسته جهت فرآوری خلال پسته

شاید خرید مغز پسته سبز با هدف استفاده از آن در تولید خلال پسته، انجام بگیرد. در این صورت دو فاکتور اهمیت پیدا می کند. اول اینکه مغز پسته باید سبز باشد. و مورد بعدی درشت و سالم بودن مغز پسته هست. بنابراین دو مورد ذکر شده در بالا نمی توانند گزینه مناسبی برای این استفاده باشند. ما نیاز به مغز پسته درشت و رسیده ولی سبز داریم. از بین انواع پسته فارسی، مغز پسته قزوین بهترین گزینه برای استفاده در فرآوری خلال پسته می باشد.

می توانید بر اساس نوع استفاده از مغز پسته، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما