خرید مغز گردو ارزان

مغز گردو سیاه، به عنوان مغز گردو ارزان مورد اسفاده واحد های صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع مغز گردو بیشتر برای تهیه مغز گردو چرخ شده و خرد شده مورد استفاده قرار می گیرد.

از بین کیفیت های مختلف مغز گردو، گردو خشک در نهاوند را می وانیم ارزان ترین نوع مغز گردو معرفی کنیم. دلیل سیاه شدن مغز گردو کمبود برخی از عناصر در ترکیب مغز گردوست. همین مسئله مهمترین دلیل پایین بودن نرخ قیمت آن است. در حقیقت با تیره تر شدن رنگ مغز گردو از سفید به سمت قهوه ای و از قهوه ای به سمت رنگ سیاه، قیمت آن پایین تر می آید. ارزان ترین نوع مغز گردو نیز، مغز گردو سیاه است.

کاربرد مغز گردو سیاه چیست؟

مغز گردو سیاه به عنوان مغز گردو ارزان

برخی از مراکز فرآوری گردو با پوست مراغه، این محصول را بصورت شکسته و خرد شده مورد استفاده قرار می دهند. آنها حتی اگر مغز گردو را بصورت سالم و یا نیمه تهیه کنند، ابتدا آن را چرخ می کنند و سپس وارد فرآورده خود می کنند. مغز گردو سیاه نیز اغلب به این صورت مورد استفاده قرار می گیرد. ابتدا در دستگاه چرخ می شود و خرد شده و سپس مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات خرید مغز گردو ارزان

در خرید مغز گردو ارزان نیز باید به چند مورد دقت کنیم. اولین مورد این است که باید محصول تازه باشد. اگر محصول کهنه باشد، طعم آن تلخ خواهد بود. بنابراین نه تنها طعم فرآورده نهایی را خوب نمی کند بلکه باعث بد طعم شدن آن می شود. مورد بعد این است که باید دقت کنیم آثار و بقایای حشرات درون محصول وجود نداشته باشد.

چنانچه قصد خرید مغز گردو را دارید، می توانید ابتدا از بین کیفیت های موجود که در کاتالوگ معرفی کردیم محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس سفارش خرید خود را برای ما ارسال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما