خرید مغز گردو یا گردو با پوست

قیمت خرید مغز گردو یا گردو با پوست بر اساس تخمین درصد مغز دهی گردو به ازای هر یک کیلوگرم محصول مشخص شده و به فروش می رسد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید گردو با پوست به این دلیل می تواند نسبت به خرید مغز گردو ترجیح داده شود که این محصول مدت زمان نگهداری بیشتری دارد. پوست موجود بر روی مغز گردو یک محافظ بسیار خوب برای این محصول است. اگر کسی قصد خرید مغز گردو را داشته باشد چگونه می توان گردو با پوست را به عنوان مغز گردو به فروش رساند؟

خرید مغز گردو یا گردو با پوست

برای خرید مغز گردو به شکل گردو باپوست نیاز است که در ابتدا درصد مغز دهی محصول به طور دقیق مشخص شود. همچنین نیاز است کیفیت مغز گردو از نظر رنگ و عدم آفت زدگی نیز بررسی گردید. سپس بر اساس قیمت خرید مغز گردو در بازار، قیمت آن مشخص می شود. بر همین اساس ما این محصول را به مشتری خود عرضه می کنیم.

البته موضوع دیگری نیز وجود دارد. و آن امکان اتلاف مغز گردو حین جدا کردن از پوست چوبی آن است. در حین بررسی کیفیت shelled walnut kernels می توان این موضوع را نیز تخمین زد. و بر این اساس قیمت گذاری بر محصول به طور دقیق انجام می گیرد.

همانطور که مطرح کردیم مهمترین مزیت خرید مغز گردو به این صورت این است که این محصول را می توان به مدت زمان بسیار بیشتر نگهداری کرد. انبارداری و ذخیره آن زیاد مشکل نیست. خریدار می تواند در گذر زمان و در زمان نزدیک به مصرف، مغز گردو را فرآوری و از پوست جدا کند. در این صورت می تواند محصول تازه داشته باشد. و تا حدود زیادی در هزینه های انبارداری خود صرفه جویی کند.

می توانید جهت خرید مغز گردو به هر دو شکل با پوست و بدون پوست با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما