خرید و فروش آنلاین پسته عمده

موفقیت در خرید و فروش آنلاین پسته نیازمند این است که این شیوه معامله را به خوبی بشناسیم. خرید و فروش آنلاین پسته بسیار ساده است، کافی است با شرکت صادرکننده فعال در این زمینه همکاری کنیم، و از فرم های استاندارد شده مناسب استفاده نماییم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید و فروش آنلاین پسته عمده نیاز به پیش نیازهایی دارد. این پیش نیازها باید از سمت تامین کننده پسته آماده شود. در حقیقت خرید و فروش آنلاین پسته عمده نیازمند این است که شرکت صادرکننده پسته امکانات این نوع معامله را برای خریدار فراهم نموده باشد. می خواهیم در این مقاله به بررسی این پیش نیازها بپردازیم.

پیش نیازهای خرید و فروش آنلاین پسته

اولین موضوع این است که تامین کننده پسه در دسترس خریدار باشد. تا خریدار بتواند هر زمان که نیاز به محصول دارد به سادگی با فروشنده پسته ارتباط برقرار نماید. همچنین فروشنده پسته باید بتواند در قالب فایل های مختصر و مفید، اطلاعات کامل در زمینه خود و محصولاتش را به خریدار پسته ارائه نماید. این فایل هامیواند شامل company profile، catalog، price list و … باشد. شرکت صادرکننده پسه با درج این اطلاعات در مکان ها ارتباطی نظیر سایت اینترنتی، می تواند این اطلاعات را در اختیار تمامی مشتریان قرار دهد.

در گام بعد خریدار با کسب اطلاعات می تواند اقدام به ارائه سفارش دقیق از محصولات خود نماید. بنابراین فروشنده پسته با دریافت loi اقدام به ارائه fco می نماید. استفاده از فرم های استاندارد شده در این مراحل مذاکره و آشنا بودن با بخش های مختلف آن بسیار حائز اهمیت است. در گام بعد از تایید fco و ارسال icpo از سمت خریدار، فروشنده نیاز است که pi ارسال نماید. در این مواقع ارائه حساب بانکی معبر و ایجاد پیش نیاز برای معامله با شیوه پرداخت مناسب، امکان قرارداد با شرکت های بیمه و حمل و نقل معتبر که اغلب توسط فروشنده انجام می گیرد، بسیار حائز اهمیت است.

همانطور که از توضیحات فوق مشخص است، موفقیت در خرید و فروش آنلاین پسته عمده وابستگی زیادی به نحوه عملکرد فروشنده پسته دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما