خرید و فروش آنلاین پسته

برای خرید و فروش آنلاین پسته توصیه می کنیم به موارد زیر حتما توجه داشه باشید. این موارد مهمترین دلیل اختلاف قیمت محموله های مختلف پسته است.

مهمترین موارد و نکاتی که باید در خرید و فروش آنلاین پسته به آنها وجه کنید، مواردی هستند که در تعیین کیفیت پسته مورد توجه قرار می گیرند. این پارامترها تاثیر زیادی در تعیین قیمت پسه دارند. ما در متن زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

خرید و فروش آنلاین پسته

اولین و مهمترین موضوع نوع پسته است. این مورد مهمترین تاثیر را در تعیین قیمت پسته دارد. دو نوع پسته داریم. پسته مکانیک خندان و پسته طبیعی خندان. مهمترین اختلاف این دو نوع پسته مربوط به اندازه مغز پسته است. مغز پسته های آب خندان کوچک است.  و نسبت وزن مغز به کل پسته کم است. حدودی 42 الی 50. به همین دلیل این نوع پسته به عنوان سته های ارزان معرفی می شود.

سایز پسته در خرید و فروش آنلاین پسته

سایز پسته مورد بعدی است که باید به آن توجه کنیم. قطعا اندازه دانه های پسته برای مصرف کننده ای که از بین کیفیت های مختلف می خواهد انتخاب کند، اهمیت دارد. اکثر خریداران سایز درشت پسته را بیشتر می پسندند. البته پسته های درشت قیمت بالاتری دارند. بنابراین توجه به تلفیق قیمت و سایز می تواند منجر به یک انتخاب مناسب شود.

پسته دارای سایز های مختلفی است. از سایز 18-20 به عنوان درشت ترین پسته گرفته تا سایز 36-38 به عنوان ریزترین نوع پسته. انتخاب سایز پسته به عهده خریدار است. البته این دو مورد تنها بخشی از مواردی است که در خرید و فروش آنلاین پسته نیاز است به آنها توجه کنیم. در مقاله بعدی موضوعات دیگر را مورد اشاره قرار می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما