خرید پسته بسته بندی شده

سفارش خرید خرید پسته بسته بندی شده با روی آوردن مردم به خرید محصولات بسته بندی شده، افزایش پیدا کرده است. درخواست خرید پسته بسته بندی شده و گردو خشک درجه یک در اوزان مختلف که قابل عرضه در فروشگاه هاست هم از سوی بازار داخلی و هم در حوزه صادرات از سمت کشورهای مختلف نظیر عراق، دریافت می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم، خوشبختانه تنوع بالای پسته ایران پاسخگوی نیاز کشورهای مختلف است. کشورهای مختلف که اغلب در خرید پسته دارای اختلاف سلیقه هستند. در انتخاب نوع بسته بندی نیز اغلب کشورها تفاوت سلیقه دارند. برخی از آنها پسته های فله را خریداری می کنند و برخی نیز پسته های بسته بندی شده.

خرید پسته بسته بندی شده و فله ایران

صنعت بسته بندی مواد غذایی در ایران رشد بسیار خوبی داشته است. در حوزه پسته و گردو خورشتی نیز خوشبختانه صنعت بسته بندی پیشرفت کرده است. هم اکنون ایران پسته را در انواع بسته بندی با بالاترین سطح استانداردها و بهداشت، تولید می نماید. انواع بسته بندی کوچک برای پسته عبارت از:

  • بسته بندی قوطی فلزی پسته
  • بسته بندی وکیوم نایلونی پسته
  • بسته بندی متالایز پسته
  • بسته بندی سلوفانی پسته
  • و …

این بسته بندی ها در وزن های کوچک چند گرمی تا چند صد گرمی تولید و عرضه می شوند و برای پسته مورد استفاده قرار می گیرند.

کشورهایی که دارای صنعت بسته بندی ضعیف هستند مانند عراق. بنابراین تجار عراقی اغلب متقاضی پسته با بسته بندی کوچک هستند. البته سلیقه کشورها در انتخاب نوع بسته بندی نیز متفاوت است. به عنوان مثال کشور عراق بیشتر بسته بندی های فلزی را دوست دارد.

البته برخی کشورها نیز با توجه به پتانسیل بازار مصرف شان، در خرید پسته از ایران هم متقاضی پسته فله هستند و هم خریدار پسته بسته بندی شده می باشند.

در صورت تمایل به خرید انواع پسته های فله و بسته بندی شده می توانید با ما تماس بگیرید. می توانید لیست انواع پسته های بسته بندی شده را از ما دریافت نمایید. راه های ارتباطی مان را در زیر اعلام می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما