خرید پسته خام عمده

خرید پسته خام عمده از نوع پسته آب خندان به شرط اینکه مشخصات این نوع پسته ها را بدانیم، می تواند تجارت پر سودی را برایمان رقم بزند.

برخی از تجار به واسطه داشتن تجربه زیاد در خرید پسته، مشخصات کامل و دقیق انواع پسته ها را می شناسند. به عنوان مثال خرید پسته خام عمده مستلزم شناخت انواع پسته ها است. که البته باید هر نوع پسته را نیز به طور جداگانه بشناسیم.

موضوعات مهم در مورد خرید پسته خام عمده

پسته شامل انواع طبیعی خندان و آب خندان هستند. ولی هر کدام از اینها چه مشخصات و خواصی دارند. در این مقاله قصد معرفی مشخصات پسته های مکانیک خندان را داریم.

پسته آب خندان

مهمترین تفاوتی که بین دو نوع پسته های داخل پوست وجود دارد، در نوع فرآوری و تولید آن است. تفاوت مهم دوم، مربوط به بزرگی مغز پسته و درصد مغز دهی پسته است.

پسته های آب خندان از فرآوری پسته های بسته به دست می آیند. در حقیقت ما به طور مصنوعی پسته های بسته را خندان می کنیم. به همین دلیل اگر در حین فرآوری بتوانیم کیفیت پسته را حفظ کنیم، از نظر آلودگی به قارچ ها و سموم، سالم تر می باشند. البته پسته آب خندان به دلیل اینکه درصد مغز دهی کمی دارند که اغلب زیر 50 درصد است، قیمت ارزانتری نسبت به پسته طبیعی خندان خواهند داشت. در حقیقت این نوع پسته ها در ردیف پسته های ارزان قیمت قرار دارند. ولی می توانند گزینه مناسبی هم برای صادرات به کشورهایی نظیر چین و همچنین اتحادیه اروپا باشند. چون کیفیت بالایی از نظر سلامتی محصول دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما