خرید پسته فله عمده جهت صادرات

یکی از شروط موفقیت در خرید پسته فله و گردو خشک در نهاوند عمده جهت صادرات نیاز به شناخت بازار هدفمان است. مردم کشورهای مختلف سلیقه یکسان در انتخاب و خرید مواد غذایی ندارند.

می خواهیم دو موضوع بسیار مهم را مطرح کنیم. بر ساس این دو موضوع شما می توانید خرید پسته فله عمده جهت صادرات را با موفقیت انجام دهید.

موضوع اول در مورد بازار هدف است. شما به عنوان تاجر پسته در گام اول نیاز دارید تا بازار هدفتان را بررسی کنید. آشنایی کافی و کامل به آن پیدا کنید. و سلیقه بازار و مردم را بشناسید.

دو مورد برای داشتن خرید پسته فله عمده جهت صادرات موفق

به عنوان مثال اگر قصد خرید پسته و گردو با پوست مراغه فله عمده جهت صادرات برای عرضه در بازار هند را دارید، باید سلیقه مردم هند را بشناسید. و  یا اگر قصد صادرات پسته به کشورهایی نظیر چین یا روسیه را دارید، باید مطابق سلیقه بازار این کشورها عمل کنید. ما نمونه ای از تجربیات خودمان را به شما اعلام می کنیم. هند از بین انواع پسته، پسته احمدآقایی را دوست دارد. و یا بهترین نمونه از بین انواع پسته برای کشورهایی نظیر چین و روسیه، پسته فندقی است.

مورد بعدی امکان تامین پسته با کیفیتی است که بازار هدف ما نیاز دارد. دسترسی مستقیم به مرکز تولید و فرآوری پسته، نکه بسیار مهمی است. زیرا در صورت دسترسی به این منبع تامین، می توانیم پسته را با هر کیفیتی و در تناژ بالا خرید کنیم. بنابراین تجارت با کشورهای مختلف برای ما آسان خواهد شد. چون خرید پسته فله عمده جهت صادرات با هر کیفیت و تناژی برای ما امکان پذیر شده است.

کشورهای آمریکا و ایران دو قطب اصلی تولید هستند. دسترسی به تامین کننده های پسته در این دو کشور به معنی دستیابی به منبع تولید پسته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما