شرکت بازرگانی صادرات پسته

شرکت بازرگانی صادرات پسته، پسته و فرآورده های آن را در چندین گروه مورد عرضه قرار می دهد. این فرآورده ها را در متن زیر به طور کامل معرفی می کنیم.

پسته از مغز های روغنی است که به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. می خواهیم در این مقاله این محصولات را مورد اشاره قرار دهیم.

انواع فرآورده های مورد عرضه توسط شرکت بازرگانی صادرات پسته

شرکت بازرگانی صادرات پسته فرآورده های این محصول را به درخوست خریدار اماده سازی و مورد عرضه قرار می دهد.

  • پسته خندان: بیشترین میزان خرید و فروش از بین فرآورده های مختلف پسته متعلق به پسته خندان است. این پسته برای استفاده در ترکیب آجیل عرضه می شود. و همانطور که قبلا نیز ذکر کردیم دارای انواع خام و بوداده است.
  • مغز پسته: مغز پسته فرآورده اصلی پسته است. دارای کیفیت های بسیار متنوع است. برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از مغز پسته هم در ترکیب آجیل می توان استفاده کرد و هم در واحد های صنایع غذایی.
  • خلال پسته: خلال پسته بیشتر برای استفاده در صنایع غذایی با هدف تزئین فرآورده های غذایی نظیر شیرینی یا انواع دسرها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پودر پسته: پودر پسته فرآورده دیگر پسته است که استفاده گشترده ای در صنایع غذایی پیدا کرده است. می توان پودر پسته را در ترکیب محصولات غذایی مختلف نظیر کیک و کلوچه، بستنی و … مورد استفاده قرار داد.
  • کره پسته: استفاده از آن به عنوان یک کره گیاهی در وعده صبحانه متداول شده است. و طرفداران بی شماری نیز دارد. همچنین گزینه مناسبی برای استفاده در بیکویت سازی و … می باشد.
  • روغن پسته: روغن پسته می تواند هم مصرف غذایی، هم دارویی و همچنین آرایشی و بهداشتی داشته باشد.

ارتباط مستقیم با the pistachio company food trading برای سفارش فرآورده های مذکور آماده ارائه خدمات است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما