شرکت صادرکننده پسته ایران

شرکت صادرکننده پسته ایران را می توانیم از تامین کننده های اصلی پسته در جهان معرفی کنیم. شرکت صادرکننده پسته ایران اغلب منبع تامین پسته برای بسیاری از کشورهاست. آمار تولید و صادرات پسته ایران این موضوع را ثابت می کند.

بررسی آمار میزان تولید و صادرات پسته در مناطق مختلف جهان نشان می دهد که کشور ایران در صدر کشورهای صادرکننده پسته و از مهمترین تولیدکننده های این محصول در جهان است. در متن زیر آمار تولید و صادرات پسته را به طور مختصر بیان می کنیم.

آمار تولید پسته در ایران

آمار تولید پسته در کشورهای مختلف در سطح جهان، دو کشور آمریکا و ایران را به عنوان قطب های اصلی تولید پسته در جهان معرفی می کند. آمریکا با تولید بیش از 42 درصد کل پسته دنیا در مقام نخست قرار دارد. و ایران با 33 درصد در مقام دوم جای گرفته است. (این آمار مربوط به متوسط 5 ساله از سال 2012 تا 2017 می باشد.)

آمار صادرات پسته ایران

میزان صادرات پسته از قطب های اصلی تولید پسته یعنی آمریکا و ایران را می خواهیم بررسی کنیم. سهم ایران از صادرات جهانی پسته بیش از 40 درصد است. و آمریکا 34 درصد. بنابراین ایران بزرگترین صادرکننده پسته در جهان به شمار می آید.

با توضیحات فوق و با توجه به آماری که مطرح کردیم، می توانیم بگوییم هر شرکت صادرکننده پسته ایران خود یک منبع تامین پسته برای بازار های مختلف جهانی به شمار می آید. در حقیقت شرکت صادرکننده پسته ایران منبع فروش پسته می باشد که می واند نیاز بسیاری از مشتریان به پسته را تامین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما