شرکت های صادرکننده پسته در ایران

شرکت های صادرکننده پسته در ایران به دلیل اینکه در منبع اصلی تولید این محصول قرار دارند، از توان و قدرت تامین بالایی برخوردار هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از مزیت های همکاری با شرکت های صادرکننده پسته در ایران این است که با دسترسی به این شرکت های پسته و گردو خوشه ای پوست کاغذی می توانیم به یک منبع قدرتند تامین پسه دسترسی داشته باشیم.

 

همانطور که می دانید، از قطب های اصلی کشت پسته ر جهان، کشور ایران است. سالانه نزدیک به دویست هزار تن پسته در ایران تولید می شود. و در سطح بازار های جهانی مورد عرضه قرار می گیرد. شرکت های صادرکننده پسته در ایران به عنوان تامین کننده های اصلی پسته در جهان فعالیت می نمایند.

صادرات پسته ایران

اگر آمار تولید و صادرات پسته در جهان را بررسی کنیم، به مطالب جالبی در مورد جایگاه شرکت های صادرکننده پسته در ایران در سطح جهان خواهیم رسید. میزان صادرات پسته از ایران بسیار بالاست. بررسی آمار نشان داده است که ایران بزرگ ترین صادرکننده این محصول در جهان است.

می خواهیم مزیت های دیگری را که در همکاری با شرکت های صادرکننده پسته در ایران می توانید به دست آورید را اعلام نماییم. یک از این مزیت ها دسترسی به تنوع بالای پسته است. قطعا در منطقه تولید پسته می توانیم به کیفیت های مختلف این محصول دست یابیم. علاوه بر این، اگر از تولیدکننده پسته خرید کنیم، می توانیم نوع فرآوری خاصی را که مد نظر داریم را به او اعلام نماییم. تا او مطابق درخواست ما محصول را فرآوری و ارائه نماید. این امکان در خرید پسته و گردو در تهران از یک واسطه ممکن است. چون ممکن است او تجهیزات مناسب برای انجام فرآیند را نداشته باشد.

اگر با شرکت های صادرکننده پسته در ایران آشنا نیستید، کافی است جستجویی در اینترنت انجام دهید. اینترنت مکانی است که اغلب شرکت های صادرکننده پسته در آن خود رامعرفی نموده اند. البته اغلب شرکت های بزرگ صادرکننده پسته در بین تجار پسه معروف هستند. تحقیق در بازار هم می تواند گزینه مناسبی برای آشنایی با شرکت های صادرکننده پسته در ایران باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما