صادرات مغز پسته دوپوست

مغز پسته دوپوست دارای هفت گرید مختلف است. مهمترین تفاوت بین گریدهای مختلف این نوع مغز پسته یعنی مغز پسته دوپوست، تفاوت در رنگ آنهاست.

مغز پسته دوپوست چیست؟ شاید عده ای از شما با این محصول آشنایی نداشته باشید. این محصول به طور انحصاری در کشور ایران تولید می شود. و برای مصرف در رستوران ها، شیرینی پزی ها و … به سایر کشورها نظیر آلمان انتقال داده می شود. در گام نخست در این مقاله این محصول را معرفی می کنیم. سپس به فاوت های موجود بین گریدهای مختلف آن اشاره خواهیم کرد.

 

مغز پسته دوپوست چیست؟

پسته نارس یکی از انواع پسته است که برای تولید مغز پسته مورد استفاده قرار می گیرد. مغز پسته کال را به دو صورت می توان مورد عرضه قرار داد. مغز پسته کال و مغز پسته دوپوست.

عکس مغز پسته کال را می توانید در زیر مشاهده کنید. این مغز پسته با وجوداینکه ریز است ولی بسیار سبز است. به همین دلیل گزینه بسیار خوبی برای تولید فراورده های پسته نظیر پودر پسته است. و یا بسیار مناسب برای استفاده در واحد های صنایع غذایی می باشد.

نوع دیگر همانطور که بیان کردیم، مغز پسته دوپوست است. نام کامل آن green peeled pistachio kernels می باشد. این محصول از جدا کردن پوست روی مغز به دست می آید. تصویر چند گرید از این محصول را در زیر مشاهده می کنید. این محصول در کل در 7 گرید مختلف دسته بندی می گردد.

تفاوت 7 گرید مغز پسته دوپوست نسبت به هم

مهمترین تفاوت گرید های مختلف مغز پسته دوپوست نسبت به هم مربوط به رنگ مغز پسته است. رنگ مغز پسته از زرد تا سبز است. سبز تر بودن رنگ مغز پسته دوپوست به معنی بالاتر بودن کیفیت آن است. مغز پسته دوپوست سبز در گرید بالاتری قرار دارد. و قیمت آن نیز بالاتر است. عکس هر هفت گرید مغز پسته دوپوست را می توانید در زیر مشاهده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما