صادرات مغز گردو به کشورهای عربی

صادرات مغز گردو به کشورهای عربی از جمله دستاورد های مهم شرکت های بسته بندیست که به سبب کیفیت و استاندارد های لازم بدست آمده است.
وجود انواع سلیقه ها برای خرید مغز گردو در سایر کشورها از جمله سرزمین های اعراب سبب شده است تا شرکت های بسته بندی به سختی بتوانند انواع مغز گردو را صادر کنند.
ایران کشوری حاصلخیز است که در رتبه ی چهارم جهان برای تولید گردو قرار دارد و اغلب در طول سال های گذشته شاهد بوده ایم که انواع گردو به صورت فله به دیگر کشورها صادر می شود.
با اینکه صادرات به هر شکلی برای کشور کسب مزیت می کند اما بسته بندی انواع مغز گردو صادراتی خود علاوه بر ایجاد یک شغل بلکه کسب سود بیشتر است که در طول سال های اخیر به آن توجه شده است.
فراموش کردن آنکه در بازار بیشترین خرید از مواد بسته بندی است سبب شده بود تا بسته بندی به کلی فراموش شده و کشورمان از سودهای حاصل از آن جا بمانند.
اما امروزه با شناخت بازار به راحتی می توان سلیقه ها را برای خرید انواع مغز گردو تشخیص داد و متناسب با آن بسته بندی مغز گردو را با بهترین شکل انجام داد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات مغز گردو

برخی از کارشناسان بازار عقیده دارند که بهتر است بسته بندی در داخل کشور انجام شود و بعد از آن نسبت به صادرات مغز گردو مرغوب و درجه یک اقدام کرد.

صادرات مغز گردو

گرچه اینکار بسیار ساده است و به راحتی می توان آن را انجام داد اما سود کمی برای صادر کننده بدست می آید زیرا هزینه های گمرک آن بالاتر خواهد رفت.
ترجیحا پیشنهاد می شود که برای صادرات مغز گردو درجه یک ابتدا این محصول به صورت فله به کشور مقصد صادر گردد و در آن کشور بسته بندی آن انجام پذیرد این کار موجب می گردد تا راحت تر بتوان سلایق خریداران را درک و به آنان پاسخ داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما