صادرات مغز گردو hs code

hs code گردو خوشه ای پوست کاغذی در صادرات مغز گردو و واردات این محصول و در اظهار آن به گمرک جهت ترخیص صادراتی و همچنین ترخیص وارداتی کالا، نیاز است. عدد اچ اس کد که در اقتصاد بین المللی تعریف شده است برابر با 08023200 می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

hs code مغز گردو برای صادرات مغز گردو و واردات آن، در گمرک تمامی کشورها مشخص و تعریف شده است، همانطور که در بالا نیز بیان کردیم برابر 08023200 است.  hs code، کد تعریف شده ای است که برای کالا مشخص و معین است. در تجارت بین المللی برای صادرات و واردات هر کالا، نیاز است این کد به گمرکات کشور مبداء و مقصد اعلام شود.

بررسی آمار صادرات مغز گردو بر اساس hs code

hs code یک کمیت خوب برای بررسی و سنجش میزان صادرات گردو در تهران و واردات آن در سراسر جهان است. در حین صادرات مغز گردو، walnut kernel hs code در گمرک کشور صادرکننده ثبت می شود. همچنین کشور واردکننده نیز در واردات این محصول، hs code آن را ثبت می نماید. بر این اساس می توان تعیین کرد که در یک سال چه مقدار مغز گردو از یک کشور صادر شده است و یا به یک کشور چه تناژی مغز گردو وارد شده است.

hs code برای کالاهای مختلف متفاوت و برای هر کالایی منحصر به فرد است. مانند اثر انگشت انسان که منحصر به فرد است. hs code نیز برای هر کالا منحصر به فرد است.

کیفیت های مختلف مغز گردو توسط این مرکز فرآوری شده و آماده عرضه و فروش در سراسر جهان می باشد. صادرات مغز گردو ایران به ترکیه، آلمان، کشورهای عربی و … توسط ما انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما