صادرات مغز گردو

آمار صادرات مغز گردو را برای سال های 2010 تا 2015 در متن زیر کورد بررسی قرار داده ایم. در این متن تولیدکنندگان و صادرکنندگان اصلی گردو در جهان معرفی شده اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

طبق بررسی های که از آمار موجود از میزان تولید سالانه گردو در مناطق مختلف جهان و بررسی آمار صادرات مغز گردو انجام داده ایم، مشاهده کردیم که کشورهای آمریکا، چین، ایران، شیلی و اوکراین مهمترین تولیدکنندگان گردو در جهان هستند. با توجه به اینکه هر کشور درصدی از تولیدات خود را در بازار داخلی اش مورد استفاده قرار میدهد، بنابراین رتبه کشورها در صادرات متفاوت از تولید خواهد بود. در زیر آمار مربوط به صادرات را می توانید مطالعه کنید.

آمار صادرات مغز گردو

بررسی walnut kernels export data نشان میدهد که در سال های میلادی 2010 تا 2015 به طور متوسط سهم کشور آمریکا در صادرات گردو حدود 47 درصد بوده است. با این سهم این کشور در مقام نخس صادرات گردو و مغز گردو قرار دارد. همچنین کشورهای اوکراین و شیلی در مقام دوم و سوم قرار دارند. سهم این دو کشور در صادرات گردو و مغز گردو به ترتیب حدود 13 و 7 درصد بوده است.

کشورهای چین و ایران علیرغم تولید بالا، به دلیل اینکه مصرف داخلی زیادی دارند، دارای صادرات کمتر هستند. به عنوان مثال کشور چین در مقام 5 ام در لیست صادرکنندگان گردو و مغز گردو در جهان قرار گرفته است. (آمار مربوط به متوسط 5 سال از سال 2010 تا 2015 می باشد.) در لیست صرف کنندگان جهانی گردو و مغز گردو، ایران در رتبه سوم قرار گرفته است. به همین دلیل درصد زیادی از تولیدات خود را در بازار داخلیش مورد استفاده قرار می دهد. و سهم آن در صادرات گردو کم است.

آمار و توضیحات بالا به خوبی مراکز اصلی تولید و صادرات گردو و مغز گردو را در جهان مشخص کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما