صادرات و فروش پسته فله

در صادرات و فروش پسته فله، پسته ها را اغلب در گونی های 50 کیلویی به بازار مصرف عرضه می کنیم. البته در موارد خاصی که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد، بسته بندی های وکیوم چند کیلوگرمی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

آیا با انواع بسته بندی که برای پسته مورد استفاده قرار می گیرد آشنا هستید. برای پسته های داخل پوست، متداول ترین نوع بسته بندی که استفاده می کنیم، گونی های 50 کیلوگرمی هستند. ولی در برخی مواقع که آنها را در متن زیر مورد اشاره قرار می دهیم، ممکن است نیاز باشد از بسته بندی های وکیوم شده استفاده نماییم.

صادرات و فروش پسته فله با آفلاتوکسین مجاز

کشورهایی نظیر اتحادیه اروپا، سنگاپور و … قوانین خاصی در واردات پسته دارند. محموله های پسته ای که به این کشورها ارسال می کنیم، باید کمترین مقدار آفلاتوکسین را داشته باشند. مقدار آفلاتوکسین محصول باید زیر مقدار تعیین شده در استاندارد این کشورها باشد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا این حد مجاز را برای آفلاتوکسین کل، 10 ppb قرار داده است. و یا سنگاپور این حد مجاز را برابر با 5 ppb تعیین کرده است.

چنانچه قصد صادرات پسته به این کشورها را داریم، باید ابتدا محموله پسته با کیفیت مناسب را آماده کنیم. در گام بعد نیاز است که بسته بندی مناسبی برای محصول ایجاد کنیم. این کار برای حفاظت از کیفیت محصول پسته در حین حمل و نقل، بسیار حائز اهمیت است.

بهترین نوع بسته بندی مورد استفاده در صادرات و فروش پسته فله

بهترین نوع بسته بندی که در حال حاضر برای پسته وجود دارد، بسته بندی وکیوم است. در بسته بندی وکیوم، هوای داخل بسته به طور کامل از محفظه بسته بندی مکیده می شود. بنابراین محصول در تماس با رطوبت و اکسیژن نخواهد بود. پس امکان رشد قارچ آسپرژیلوس و سایر قارچ ها و میکروب ها درون محصول به حداقل خواهد رسید.

بسته بندی های وکیوم موجود برای پسته هم اکنون در اوزان 5 الی 30 کیلوگرمی موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما