صادرات پسته ارگانیک عمده

مهمترین قطب صادرات پسته ارگانیک در جهان، ایران است. سالانه انواع پسته ارگانیک شامل پسته های باغی و وحشی تولید و به بازار کشورهای مختلف نظیر اروپا صادر می شود.

محصولات کشاورزی که به صورت ارگانیک تولید می شوند، دارای ارزش تغذیه ای بسیار بالا هستند. همچنین از نظر زیست محیطی دارای جایگاه خوبی هستند. چون تولید آنها نه تنها به محیط زیست هیچ آسیبی نمی رساند، بلکه به برقراری تعادل زیستی نیز کمک می کند.

پسته ارگانیک جزء محصولات کشاورزی ارگانیک است که در جهان تولید می شود. این محصولات مشتریان زیادی دارد. اصلی ترین مرکز صادرات پسته ارگانیک در جهان در جهان را می توانیم کشور ایران معرفی کنیم. در ایران قطب تامین کننده پسته ارگانیک در جهان، این محصول را در دو گروه قرار می دهند. در حقیقت پسته های ارگانیک دارای دو مدل و دو گروه هستند.

صادرات پسته ارگانیک باغی

نوع اول پسته ارگانیک، پسته ارگانیک باغی است. این پسته دقیقا مشابه پسته های باغی معمولی اس. با این تفاوت که در تولید آنها هیچ نوع سموم یا کودهای شیمیایی استفاده نمی کنیم.

پسته های ارگانیک باغی شامل ارقام فندقی، اکبری، احمدآقایی و کله قوچی هستند. هر کدام از ارقام دارای چند سایز هستند.

صادرات پسته ارگانیک وحشی

مدل دیگر پسته های ارگانیک، پسته وحشی است. افراد کمتری با این مدل پسته آشنا هستند. محل رویش این پسته ها، جنگل های بکر است. جنگل هایی که انسان ها هیچ دخالتی در رویش گیاهان آن ندارند. و پسته وحشی نیز کاملا بدون دخالت انسان می روید. بنابراین کاملا ارگانیک است.

ایران بیشترین میزان صادرات پسته ارگانیک را به کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر می کند. به عبارتی در این کشورها، از مشتریان پر طرفدار پسته ارگانیک هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما