صادرات پسته ایرانی

صادرات پسته ایرانی رونق بسیاری در جهان دارد. کشورهای هدف در persian pistachio trading برای فروش پسته شامل هر 5 قاره جهان می باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

همانطور که می دانید مهمترین مناطق تولید و صادرات پسته در دنیا، دو کشور است. کشورهای ایران و آمریکا. کشور ایران به عنوان بزرگترین صادرکننده پسته در جهان شناخته شده است. آیا مقصد صادرات پسته فارسی را می شناسید؟ مهمترین دلیل توسعه و گسترش صادرات پسته ایرانی در جهان چه بوده است؟

موفقیت صادرات پسته ایرانی

قطعا برای راه اندازی تجارت موفق نیاز است محصول دارای مزیت رقابتی باشد. همین مسئله از مهمترین دلایل توسعه صادرات پسته ایرانی در جهان بوده است. مزیت رقابتی پسته فارسی چیست که سبب توسعه صادرات آن شده است؟

مهمترین دلیل علاقه بسیار زیاد مردم در سراسر جهان به پسته فارسی، طعم بی نظیر آن است. پسته های فارسی درصد چربی بالایی دارند. به همین دلیل نیز طعم سیار لذیذی دارند. این طعم لذیذ موجب شده حی در آمریکا که از مهمترین قطب های تولید پسته است، برخی از مردم علاقه شدیدی به پسته فارسی داشته باشند. بنابراین می توانیم بگوییم هم اکنون صادرات پسته ایرانی در سراسر جهان حتی در قاره آمریکا رونق خوبی دارد.

البته از دیگر دلایل محبوبیت پسه فارسی می توانیم به تنوع آن اشاره کنیم. هم اکنون از بین ارقام مختلف پسته های فارسی، 5 رقم به دلیل میزان تولید بالا، در جهان شناخته شده است. این 5 رقم نه تنها در ظاهر و مشخصات فیزیکی بلکه در طعم نیز نسبت به هم متفاوت هستند. این موضوع نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند. و مشتریان با سلایق مختلف می توانند از این محصول بهره ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما