صادرات پسته به استرالیا

شما با مطالعه این مقاله ” صادرات پسته به استرالیا ” می توانید اطلاعات کامل در خصوص تجارت پسته در استرالیا را کسب کنید. اینکه کدام نوع پسته با چه نوع بسته بندی مناسب جهت صادرات پسته به استرالیا است، در مقاله ” صادرات پسته به استرالیا ” مورد بررسی قرار گرفته است.

از بین اقلام مختلف پسته، علاوه بر پسته خندان، انواع مغز پسته نیز به کشور استرالیا صادرات می شود. این کشور انواع پسته و مغز پسته را سالانه در حجم عمده از کشورهای ایران و آمریکا که دو قطب اصلی تولید پسته در جهان هستند، وارد می کند.

خرید پسته جهت صادرات به استرالیا

استرالیا در خرید مغز پسته، از بین کیفیت های مختلف، مغز پسته ای را انتخاب می کند که دارای درصد شکسته کم باشد. این کشور به کیفیت محصول اهمیت ویژه می دهد. البته مغز پسته می تواند مغز پسته ی ارقام مختلف باشد. مغز پسته ی فندقی یا پسه ی کله قوچی و احمدآقایی، همه می توانند مناسب برای صادرات پسته به استرالیا باشند. فقط کافیست در صادرات مغز پسته محصولی انتخاب شود که درصد شکستگی کمتری دارد.

قیمت صادرات پسته به استرالیا

برای برآورد قیمت صادرات پسته (pistachio export price) به استرالیا در گام نخست نیاز است که نوع و کیفیت پسته را مشخص کنیم. سپس نوع بسته بندی باید انتخاب شود. با وجه به اینکه مسافت ایران و استرالیا طولانی است و انتقال محموله پسته از طریق دریا انجام می گیرد، لذا نیاز است بسته بندی که برای پسته انتخاب میکنیم، مناسب باشد. استفاده از بسته بندی که در برابر رطوبت مقاوم باشدف ضروری است. بنابراین از بین بسته بندی های موجود، بسته بندی وکیوم می تواند گزینه بسیار مطلوبی باشد. چرا که این نوع بسته بندی، می تواند محافظ خوبی برای پسته در برابر رطوبت، اکسیژن و تا حدودی گرما باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما