صادرات پسته به روسیه

صادرات پسته به روسیه و قزاقستان رشد چشمگیری داشته است. هم اکنون این دو کشور از عمده خریداران پسته و گردو خشک درجه یک ایران هستند. صادرات پسته به روسیه در انواع فندقی و احمدآقایی در تناژ بالا هر سال انجام می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشور هایی نظیر روسیه و قزاقستان از جمله واردکننده های محصولات کشاورزی ایران است. پسته نیز در ردیف محصولات کشاورزی صادراتی ایران به این کشورها قرار دارد. روسیه سالانه حجم بالایی پسته از ایران خریداری می نماید. با توجه به اینکه کشور روسیه در نیم کره شمال و با فاصله نسبت به خط استوا قرار دارد، بنابراین نسبتا دارای آب و هوای سردی است. بنابراین علیرغم وسعت جغرافیایی بالا، کشاورزی در آن بسیار کم انجام می گیرد. لذا مواد غذایی مورد نیاز خود را از دیگر کشورها نظیر ایران تهیه می کند.

فروش پسته در روسیه

پسته از مهمترین محصولات کشاورزی ایران است که صادرات بسیار پر رونقی دارد. صادراتت این محصول به کشورهای مختلفی انجام می گیرد. پسته و گردو خورشتی یک ماده غذایی با ارزش تغذیه ای بسیار بالاست. بنابراین مصرف کنندگان از سراسر جهان از آن استقبال می کنند. مردم روسیه نیز این محصول را بسیار دوست دارند. هم به عنوان آجیل استفاده می کنند و هم در واحد های صنایع غذایی آن را به کار می گیرند.

قیمت پسته در روسیه

قیمت هر کیلوگرم پسته برای جار روسیه بسیار مهم است. بازار مصرف روسیه پسه های با قیمت متعادل تر (بعبارتی پایین ) را دوست دارد. بنابراین در بین ارقام مختلف پسته، ما mechanically opened fandoghi and Ahmad Aghaei pistachios رو به مشتریان روسی مان پیشنهاد می دهیم. در حقیقت بیشترین میزان صادرات پسته به روسیه متعلق به این دو نوع پسته می باشد.

چنانچه قصد خرید و واردات پسته به روسیه و کشورهای عضو cis را دارید می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما