صادرات پسته به سنگاپور

چنانچه قصد تهیه پسته جهت صادرات پسته به سنگاپور برای بازار کشورتان را دارید، نیاز است با کیفیت های مختلف پسه و البته فرآورده های آن آشنا باشید و بر اساس سلیقه بازارتان اقدام به خرید کنید. ما در این مقاله فرآورده های مختلف پسته و گردو خشک در نهاوند را معرفی می کنیم و تا حدودی در مورد هر فرآورده صحبت خواهیم کرد.

ما قصد داریم شما را که قصد صادرات پسته به سنگاپور را دارید یا حتی اگر pistachio company in singapore دارید، با انواع محصولات پسته آشنا کنیم. برای معرفی کامل پسته و فرآورده های آن، از پسته داخل پوست شروع می کنیم. پسته هایی که داخل پوست هستند را در دو گروه قرار میدهیم.

  • پسته دهان بسته
  • پسته خندان

این دو گروه خود دارای انواع و کیفیت های مختلف هستند. پارامترهای متفاوتی در مورد سنجش کیفیت هر گروه مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال در مورد پسته دهان بسته و گردو با پوست مراغه نیاز است درصد مغز دهی پسته مورد توجه قرار بگیرد. در مورد پسته خندان مهمترین نکته نوع پسته است. که آیا از نوع طبیعی خندان است یا آب خندان.

البته مهمترین تفاوت در مورد این دو نوع مربوط به همان درصد مغز دهی پسته می باشد. سایر پارامترهای مهم را در مورد پسته در بخش محصولات به طور کامل ارائه کرده ایم.

فروش انواع مغز پسته جهت صادرات پسته به سنگاپور

مغز پسته فرآورده مهم دیگری است که استفاده گسترده ای دارد. استفاده انواع مغز پسته هم به عنوان آجیل متداول است و هم به عنوان ماده اولیه برای کارخانه های تولید فرآورده های غذایی، دارویی و البته آرایشی – بهداشتی. تصویر زیر دیدی کوتاه در مورد انواع مغز پسته ها را به شما ارائه می نماید.

انواع مغز پسته
انواع مغز پسته

در مقاله بعد ما به معرفی سایر فرآورده های پسته خواهیم پرداخت. شما به عنوان صاحب شرکت پسته در سنگاپور می توانید با مطالعه این سه مقاله با تمامی فرآورده های پسته آشنا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما