صادرات پسته به مالزی

کدام ارقام پسته و کدام کیفیت مغز پسته می تواند مناسب برای صادرات پسته به مالزی باشد؟ این مقاله به طور مختصر این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تنوع محصول پسته به خریداران پسته قدرت انتخاب داده است. خریداران پسته و تجار می توانند از بین کیفی های مختلف پسته، پسته مناسب برای بازار خود را خریداری کنند. واضح است که مردم کشورهای مختلف به اقتضای موقعیت و شرایط اقتصادی خود ممکن است محصول با کیفیت و قیمت خاصی را انتخاب نمایند.

یکی از مشتریان پسته ایران در بین کشورهای آسیایی، کشور مالزی است. مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. یکی از کشورهای زیبای جهان است. و دارای صنعت گردشگری بسیار پر رونقی است. به همین دلیل تجارت مواد غذایی در بازار این کشور رونق بالایی دارد. متناسب با حجم قابل توجه حضور گردشگران در مالزی، باید مواد غذایی مورد نیاز آنها فراهم شود. مواد غذایی از جمله پسته و سایر محصولات خشکبار و آجیل.

قیمت صادرات پسته به مالزی

مالزی پسته مورد نیاز خود را از دو کشور ایران و آمریکا تامین می کند. از بین انواع پسته های فارسی که برای صادرات پسته به مالزی انتخاب می شود، می توانیم به ارقام فندقی، بادامی و احمدآقایی اشاره کنیم. مشتریان مالزی علاقه زیادی به پسته ایران دارند. چون پسته ایران دارای طعم بسیار لذیذی است. طعم پسته ایران یکی از مزیت های رقابتی پسته ایران است. پسته تولیدی هیچ منطقه ای در جهان نمی تواند از نظر طعم، با پسته ایران رقابت کند. همچنین ارزش غذایی بالای پسته ایران، سبب شده مشتریان از سراسر جهان متقاضی پسته ایران باشند. و خرید پسته ایران را در اولویت نسبت به پسته سایر مناطق قرار دهند. کشور مالزی نیز یکی از این کشورها به شمار می آید.

مقاله صادرات پسته به مالزی مطالعه کردید. به طور مختصر اطلاعاتی در مورد تجارت پسته در مالزی ارائه کردیم. چنانچه قصد دریافت اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت و موجودی را دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما