صادرات پسته به کانادا

در صادرات پسته به کانادا، چه نکاتی در خصوص کیفیت و نوع پسته باید در نظر بگیریم؟ موضوعی عمده فروش پسته کانادا، از مسائل صادرکنندگان پسته به کانادا است.

ایران علاوه بر اینکه پسته و گردو خشک درجه یک مورد نیاز کشورهای همسایه و کشورهای منطقه خاورمیانه را تامین می نماید، صادرکننده این محصول به کشورهای دور نظیر کانادا نیز است.

ایران سالانه درصدی از پسته های صادراتی خود را به کشورهای دور نظیر کانادا ارسال می نماید. البته در دهه اخیر حجم تقاضا برای خرید پسته از سوی کانادا افزایش یافته است. البته مسئله حضور تعدادی از ایرانی ها در کانادا را نیز نمی توان نادیده گرفت. حضور آنها بر مراودات تجاری ایران و کانادا تاثیر مثبت دارد.

صادرات پسته به کانادا و استانداردهای این کشور

اولین و مهمترین موضوع در واردات پسته به کانادا، توجه به بهداشت پسته و گردو خورشتی خریداری شده است. کشور کانادا هرچند مانند اتحادیه اروپا سخت گیری زیادی در بررسی ندارد، ولی باید حد مجاز آفلاوکسین پسه رعایت شده باشد. یعنی جهت واردات پسته به کانادا، باید محموله دارای گواهی آفلاتوکسین باشد.

چه نوع بسته بندی برای صادرات پسته به کانادا مناسب است؟

نکته ی دیگری که باید مطرح کنیم، نوع بسته بندی پسته است. پسته محصولی که تحت شرایط محیطی نامناسب دچار افت کیفیت می شود. بخصوص از نظر بهداشت و سلام، ممکن است افت داشته باشد. که این موضوع بدلیل احتمال رشد قارچ های آسپرژیلوس و ایجاد سمومی نظیر آفلاوکسین است. این نکات نشان می دهد، یک بسته بندی مناسب برای پسته نیاز است. بخصوص در صادرات پسته از ایران به نکات دور دست مانند کانادا ،این موضوع اهمیت زیادی پیدا می نماید. بنابراین، یکی از موضوعات مهم در عمده فروشی پسته به کانادا، انتخاب  بسته بندی مناسب است.

بسته بندی وکیوم آنی یو وی، بهترین گزینه برای بسته بندی پسته محسوب می شود. و بالاترین قابلیت را در حفظ کیفیت پسته از شرایط محیطی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما