صادرات پسته فله خندان

در صادرات پسته فله خندان و پسته اکبری سیرجان از نوع طبیعی خندان باید ارقام مختلف و سایز های آنها را به درستی بشناسیم. این شناخت به ما کمک می کند مناسب ترین نوع از بین پسته های مختلف، را برای بازار کشورمان انتخاب کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اگر قصد صادرات پسته فله خندان را دارید، این مقاله که به طور مختصر به ارائه توضیح در مورد پستته خندان پرداخته است میتواند کمک بزرگی به شما در انتخاب نوع پسته باشد.

دو گروه اصلی پسته خندان، شامل  آب خندان و طبیعی خندان می شود. ما در مقاله ” buy shelled pistachios bulk” تا حدودی به معرفی مشخصات پسته آب خندان پرداختیم. در این مقاله قصد داریم نوع دوم پسته های پوست دار یعنی طبیعی خندان بپردازیم.

معرفی انواع پسته طبیعی خندان

در buy shelled pistachios in bulk چنانچه پسته طبیعی خندان را انتخاب کرده اید نیاز است به موارد زیر دقت نمایید.

  • ابتدا باید رقم پسته را انتخاب کنید. 5 رقم از پسته به عنوان مهمترین ارقام تجاری انتخاب شده اند. که شامل پسته اکبری، پسته احمدآقایی، پسته فندقی و همچنین پسته کله قوچی و پسته بادامی می شوند.
  • سپس باید سایز پسته را انتخاب نمایید.
  • در گام بعد نیاز است پسته از نظر آفلاتوکسین سنجیده شود.
  • درصد دانه های معیوب داخل پسته و همچنین مواد خارجی باید مشخص
  • گردد.
  • همچنین نیاز است به درصد غیر یکنواختی محموله پسته دقت کنید. پسته های باکیفیت غیر یکنواختی کمتری از نظر سایز و رقم پسته دارند.

با دقت به موارد فوق و البته توجه به مواردی که در مقاله قبل ” فروش پسته آب خندان” و پسته بادامی به آنها اشاره کردیم، می توانیم صادرات پسته فله خندان موفقی را تجربه نمایید. مذاکره دقیق می تواند هم رضایت خریدار را به دنبال داشته باشد و هم رضایت فروشنده را.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما