عمده فروشی پسته رفسنجان

بسته بندی های با اوزان بزرگ که عمده فروشی پسته رفسنجان برای این محصول در نظر می گیرند، در مدل های کیسه ای و کارتنی هستند. در عمده فروشی پسته ما برای انتخاب نوع بسته بندی چند مسئله را در نظر می گیریم.

مسئله اول، درخواست خریدار است. اولویت ما در فروش این است که طبق درخواست او بسته بندی مورد نظر را بر محصول ارائه نماییم. در این صور وظیفه داریم در حین ارائه درخواست از سمت خریدار، قیمت نهایی را برای محصول درخواستی او اعلام نماییم.

انتخاب بسته بندی در عمده فروشی پسته رفسنجان

مسئله دوم استاندارد و موقعی جغرافیایی کشور هدف است. چنانچه خریدار خود بسته بندی را انتخاب ننماید، از بین بسته بندی های متداولی که برای پسته داریم، عمده فروشی پسته رفسنجان بر اساس مقصد و استانداردهای کشور هدف سعی می نماید بهترین گزینه را انتخاب کند. در صادرات محصول پسته به مقاصد دور از ایران، مخصوصا زمانی که حمل و نقل بصورت دریایی انجام می گیرد، احتمال افت کیفیت پسته در اثر رطوبت و گرمای بالا وجود دارد. بنابراین باید بسته بندی که استفاده می کنیم بتواند محصول را از رطوبت و گرمای محیط حفظ نماید. بهترین بسته بندی برای حفاظت محصول از رطوبت و گرمای محیط، بسته بندی وکیوم است. وکیوم کردن محصول و انتقال آن به داخل کارتن می تواند به طور کامل محصول را هم از نظر رطوبت و گرما و هم از ضربه حین حمل و نقل محافظت نماید.

برای کشورهای نزدیک به ایران که مطابق استانداردهای فائو در واردات عمل می کنند، بسته بندی های گونی 50 کیلوگرمی برای pistachio in shell و بسته بندی های 10 و 12.5 کیلویی کارتنی برای pistachio kernels  را انتخاب می نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما