فروش انواع مغز پسته سبز خام

در فروش انواع مغز پسته سبز خام، انواع مغز پسته را می توانیم به طور عمده در دو گروه مغز پسته های با پوست و مغز پسته دو پوست شده دسته بندی کنیم.

دو گروه مغز پسته و گردو خارجی که در بالا معرفی کردیم هر کدام شامل چندین زیر گروه هستند. در حقیقت ما انواع مغز پسته و گردو خشک را در مقالات پیش به شما معرفی کردیم. در این مقاله می خواهیم بیان کنیم که هر نوع مغز پسته در کدام یک از دو گروه زیر قرار می گیرند. کدام در گروه مغز پسته های با پوست و کدام در گروه مغز پسته دو پوست شده هستند.

فروش انواع مغز پسته سبز خام با پوست

مغز پسته های سالم که اصطلاحا مغز پسته گلدار می نامیم در این گروه جای دارند. همچنین مغز پسته کال، مغز پسته وحشی، مغز پسته گندمی و موشو، همچنین مغز پسته شکسته در گروه مغز پسته های با پوست هستند.

منظور از skin، پوست رویی مغز پسته است. که گلدار است.

فروش انواع مغز پسته سبز خام بدون پوست

تنها زیر گروه از این گروه شامل  مغز پسته دو پوست شده می باشد. این نوع مغز پسته، مغز پسته هایی هستند که از جدا کردن پوست رویی از unripe pistachio kernels به دست می آیند. و یکی از انواع مغز پسته است که در فروش انواع مغز پسته سبز خام ه خصوص در حوزه صادرات به مشتریان پیشنهاد می دهیم.

مغز پسته ها به سبب تنوع استفاده ای که در صنایع مختلف پیدا کرده اند، به شکل های مختلف فرآوری می شوند. و در انواع متفاوت وارد بازار مصرف می گردند.

انواع  pistachio kernels with skin را هم می توانیم برای آجیل مورد استفاده قرار دهیم و هم می توانیم در فرآوری انواع فرآورده ها و محصولات غذایی استفاده کنیم.

ولی pistachio kernels without skin که با نام green peeled pistachio kernels می شناسیم، تنها در حوزه صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تهیه انواع کیفیت های مغز پسته می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید. همچنین کاتالوگ زیر اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات ارائه می دهد. می توانید دانلود نموده و مطالعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما