فروش انواع مغز پسته

فروش انواع مغز پسته گندمی و موشو که استفاده گسترده ای در تولید دیگر فرآورده های پسته شامل کره پسته، پودر پسته و … دارد پر رونق است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مغز پسته گندمی و موشو یکی از انواع مغز پسته هاست. این مغز پسته بسیار ریز است. رنگ پوست رویی آن تیره است و به سیاهی می گراید. این مغز پسته از پسته های ریز و در حقیقت ضایعات که در حین فرآوری پسته از محموله اصلی جدا شده است به دست می آید. مغز پسته موشو از بین کیفیت های مختلف مغز پسته، دارای پایین ترین کیفیت است. و ارزان ترین قیمت را در فروش انواع مغز پسته به خود اختصاص داده است.

ولی این مغز پسته با این خصوصیات چه کاربردی دارد؟

فروش انواع مغز پسته برای مصارف مختلف

فروش انواع مغز پسته جهت استفاده در صنایع غذایی مختلف انجام می گیرد. البته مردم به شکل های مختلف از پسته در صنایع غذایی استفاده می کنند. فرآورده های مختلفی از پسته به دست می آید و مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این فرآورده ها می توانیم به پودر پسته و کره پسته اشاره کنیم. برای تهیه این فرآورده ها از انواع pistachio nut kernels استفاده می کنیم. از جمله مغز پسته گندمی و موشو برای تهیه پودر پسته و کره پسته گزینه مناسبی است. جدا شدن پوست رویی کدر از روی آن قبل از تولید فرآورده هایی نظیر پودر پسته، می تواند آن را برای تهیه پودر سته مناسب کند.

البته دیگر انواع مغز پسته ها نیز برای تهیه این فرآورده ها مورد استفاده قرار می گیرد. فرآورده های پسته بسته به اینکه از کدام نوع مغز پسته تهیه شده اند و قیمت و کیفیت آن چند بوده است، قیمت گذاری می شوند. به عنوان ما مغز پسته قزوین و مغز پسته نارس را نیز برای تهیه و فرآوری پودر پسته استفاده می کنیم. پودر این پسته ها دارای کیفیت بالاتر و لذا قیمت بیشتر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما