فروش عمده مغز پسته ارزان

مغز پسته ارزان شامل مدل های مختلف مغز پسته موشو و گندمی، مغز پسته شکسته و … هستند. مغز پسته محصولی با تنوع کیفیتی بالا است. به همین دلیل نیز دارای تنوع قیمت می باشد.

مغز پسته از فرآورده های مهم پسته است. میزان تولید و مصرف آن بالاست. مصارف بسیار متعدد و متنوعی دارد. انواع مغز پسته ها در شیرینی پزی، بستنی سازی، در تولید فرآورده های مختلف غذایی، نظیر کره پسته، استفاده به عنوان آجیل و … مورد مصرف قرار می گیرند.

چند مدل از انواع مغز پسته ها را در زیر معرفی می نماییم. نمونه هایی را که برای معرفی در این مقاله انتخاب کرده ایم، از گروه مغز پسته ارزان هستند.

مغز پسته موشو از انواع مغز پسته ارزان

مورد اول مغز پسته موشو است. آیا می دانید مغز پسته موشو از چه نوع پسته ای تهیه می شود؟

پسته های ریز و سبک که در مرحله فرآوری پسته های خندان جدا می شوند، برای تولید مغز پسته مورد استفاده قرار می گیرند. مغز این پسته ها بسیار ریز هستند و مغز پسته موشو نامیده می شوند. در ایران، فروشنده ها به این نوع مغز پسته، مغز پسته موشو و مغز پسه گندمی می گویند.

مغز پسته شکسته

در طول فرآیند فرآوری مغز پسته درصدی از مغز پسته شکسته می شود. در مرحله جداسازی، شکسته های مغز پسته از بار اصلی جدا می شوند. این مغز پسته های شکسته یعنیمغز پسته شکسته بسیار مناسب برای استفاده در واحد های صنایع غذایی هستند. خود مغز پسته شکسته دارای کیفیت های بسیار مختلفی است. که از نظر سایز، رنگ و … نسبت به هم اختلاف دارند. خریدار بر اساس نوع استفاده مغز پسته، از بین کیفیت های مختلف، مورد مناسب را انتخاب می کند.

در بالا دو مدل از cheap pistachio kernels را معرفی نمودیم. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما