فروش عمده مغز گردو دندانه برای بستنی

فروش عمده مغز گردو دندانه به واحد فرآوری شیرینی، یا به مراکز تولید بستنی، مراکز تهیه زیتون پرورده و همچنین به مغازه های خرده فروشی مغز گردو انجام می گیرد. البته در خرید عمده مغز گردو دندانه توجه داشته باشید که خود این محصول دارای کیفیت های مختلفی است. به عنوان مثال از نظر سایز، این محصول در 4 گرید مختلف قرار می گیرد.

فروش عمده مغز گردو دندانه همانطور که در بالا اشاره کردیم، به واحد های مختلف صنایع غذایی انجام می گیرد. تمامی این واحد ها مغز گردو دندانه را در داخل فرآورده و محصول تولیدی خود اشتفاده می کنند. به عنوان مثال، واحد تولید کننده بستنی این محصول را در مایع بستنی مورد استفاده قرار میدهد. واحد تولید شیرینی مغز گردو دندانه را در داخل انواع شیرینی و کیک استفاده میکند. و یا برای تزئین بر روی این محصولات می ریزد. فروش عمده مغز گردو دندانه به مغازه های خرده فروشی نیز انجام می گیرد. مغزه های خرده فروشی مغز گردو این محصول را به زنان خانه دار می فروشند. زنان خانه دار مغز گردو دندانه را در آشپزی مورد استفاده قرار می دهند.

فروش عمده مغز گردو دندانه در کیفیت های مختلف

همانطور که بیان کردیم، broken walnut kernels دارای سایز های مختلفی است. البته در تعیین نوع این مغز گردو علاوه بر سایز، رنگ مغز گردو نیز مورد توجه قرار می گیرد. در مجموع می توانیم مغز گردو دندانه را در 8 گرید مختلف دسته بندی نماییم. که در رنگ و سایز نسبت به هم متفاوت هستند. بنابراین از نظر قیمت نیز نسبت به هم متفاوت خواهند بود.

برای خرید کیفیت مختلف مغز گردو دندانه می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما