فروش عمده مغز گردو دندانه

مغز گردو دندانه و شکسته چه کاربردهایی می تواند داشته باشد؟ همانطور که قبلا نیز بیان کردیم، مغز گردو کاربردهای مختلفی در صنایع غذایی دارد. بسته به کیفیت مغز گردو دندانه، می توانیم این محصول را در شیرینی پزی، برای استخراج روغن گردو، یا در بستنی سازی و … مورد استفاده قرار دهیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مغز گردو کیفیت های مختلفی دارد. یک دسته از مغز گردو مغز گردو دندانه هست. این مغز گردو، مغز گردو خرد شده است. در حین فرآوری مغز گردو و شکستن گردو، درصدی از محصول به صورت شکسته از پوست جدا می شود. این مغزها را در حین جدایش و گرید بندی مغز گردو جدا نموده و به عنوان مغز گردو دندانه به فروش می رسانیم.

استفاده های مغز گردو دندانهl

موارد استفاده مغز گردو دندانه بسیار متنوع است. این محصول هم برای شیرینی پزی مناسب است. هم در طبخ و فرآوری انواع غذاو دسرها مورد استفاده قرار می گیرد. و هم در محصولاتی نظیر بستنی استفاده می شود. همچنین دانه های درشت تر آن می تواند در استخراج روغن نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مغز گردو دندانه دارای چند مدل است. ما آنها را در 3 مدل قرار می دهیم. مدل اول نوعی است که سایز آن هم اندازه عدس است. گروه دوم هم اندازه نخود است. و broken small walnut kernel نوع سوم مغز گردو 1/4 است.

برای خرید هر سه مدل مغز گردو شکسته و یا انواع دیگر، می توانید با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما