فروش عمده پسته ارزان

بازار هدف برای فروش عمده پسته ارزان که اغلب محصولاتی با کیفیت قابل قبول و قیمت پایین هستند، کشورهایی نظیر چین، روسیه و … است که میزان مصرف الا ولی تولید صفر دارند.

کشورهایی نظیر چین و روسیه دارای بازار مصرف بزرگی هستند. حجم قابل توجهی از انواع مواد غذایی نظیر آجیل و پسته را مورد استفاده قرار می دهند. ولی از بین کیفیت های مختلف پسته که وجود دارد، فروش عمده پسته ارزان به این کشرها بیشتر انجام می گیرد.

پسته های ارزان چه نوع پسته هایی هستند؟

پسته مکانیک خندان ارزانترین پسته

از بین ارقام مختلف پسته، ارزان ترین نوع پسته، پسته فندقی است. چرا که دارای سایز ریزتری است. عملکرد درختانش بالاست. و بیشترین میزان تولید را دارد. از بین انواع پسته ها نیز نوع پسته مکانیک خندان (پسته آب خندان) قیمت پایین تری دارد. چون وزن مغز آنها اغلب کمتر از 50 درصد است. و پوست آنها، به صورت مصنوعی با شده است. این پسته ها ارزان ترین نوع پسته هستند و برای فروش عمده پسته ارزان مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که پسته مکانیک خندان فندقی ارزان ترین نوع پسته است. این پسته بازار هدف وسیعی در جهان دارد. همانطور که مطرح کردیم، کشورهایی نظیر روسیه و چین که از واردکننده های مهم پسته هستند، پسته ارزان را می خرند. یکی از اصلی ترین مدل های پسته که به این کشور صادرات می شود، پسته مکانیک خندان فندقی است.

مغز پسته ارزان

از بین مدل های مختلف مغز پسته نیز، ارزان ترین مدل مغز پسته، مغز پسته ریز است. بازار ایران این نوع مغز پسته را مغز پسته موشو و مغز پسته گندمی می نامد. این مغز پسته از پسته های سبک به دست می آید. لذا بسیار ریز است.

مغز پسته گندمی برای تهیه فرآورده های مختلف نظیر پودر پسته مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در صنایع غذایی نیز استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما