فروش عمده پسته خام

فروش عمده پسته خام صادراتی به نسبت پسته های فرآوری شده، حجم درخواست بالاتری دارند. ولی برخی کشورها نیز نوع برشته شده پسته را خرید می کنند.

پسته جزء دانه های آجیل و گردو خوشه ای پوست کاغذی است. مصرف آن به عنوان آجیل در اغلب کشورها متداول است. و طرفداران بی شماری نیز دارد. البته آمار نشان می دهد روز به روز بر تعداد طرفداران این محصول اضافه می شود.

پسته در هر دو نوع خام و برشته مورد استفاده قرار می گیرد. نوع خام آن از سلامت و کیفیت بالاتری برخوردار است. و همچنین بدلیل داشتن طعم بکر پسته، مورد علاقه بسیاری از مصرف کنندگان هست. آمار نیز نشان می دهد بیشترین میزان صادرات از ایران مربوط به پسته های خام است.

یکی از دلایل اصلی رونق فروش عمده پسته خام و گردو در تهران، عدم وجود نمک اضافی در آنهاست. بسیاری از کشورها مصرف بیش از اندازه نمک را برای سلامتی مضر می دانند، لذا در مصرف آجیل نیز توصیه می کنند مردم نوع خام و بدون نمک آن را استفاده نمایند.

آیا فقط فروش عمده پسته خام در بازارهای جهانی انجام می گیرد؟

ولی نوع برشته شده پسته نیز طرفداران خود را دارد. بخصوص برشته شده طعم دار. حفظ ارزش های غذایی پسته در حین فرآوری و عدم اضافه نمودن بیش از حد طعم  دهنده ها نظیر نمک، منجر می شود ارزش غذایی پسته حفظ شود. لذا علاوه بر عرضه پسته خام برای فروش، فروش پسته های برشته شده نیز رونق دارد.

لذا در تهیه پسته های برشته شده، باید در انتخاب فروشنده دقت کافی را داشته باشیم تا محصول سالم تهیه نماییم.

شرکت آجیل آناتا، تامین کننده و صادرکننده پسته ایران است. که پسته در انواع خام و یا فرآوری شده به سفارش مشتری را عرضه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما