فروش عمده پسته صادراتی ایران

مقاله ” فروش عمده پسته صادراتی ایران ” به معرفی یکی از مهمترین قطب های تامین پسته می پردازد. شاید نام این کشور را شنیده اید. ایران. قصد داریم میزان تولید سالانه و حجم صادرات پسته از ایران را در این مقاله بررسی کنیم.

یکی از مهمتری محصولات کشاورزی که در ایران به صورت انبوه ولید می شود، پسته است. پسته از مهمترین محصولا کشاورزی صادراتی ایران است. و ارز آوری خوبی برای ایران دارد. شاید از میزان تولید پسه در این کشور اطلاع نداشه باشید!

سالانه بین 180 تا 230 هزار تن پسته در ایران تولید می شود. این مقدار پسته علاوه بر اینکه نیاز بازار داخلی ایران را تامین می نماید، به صورت عمده در سطح بازار های جهانی مورد عرضه قرار می گیرد. هم اکنون ایران مهمترین قطب صادرات پسته در جهان است. و سالانه سهم بیش از 40 درصد در صادرات کل پسته در جهان را دارد.

می خواهیم موضوعی را مطرح کنیم. این موضوع مربوط به مزیت رقابتی پسه ایرانی است. هم اکنون کشت پسته در مناطق مختلفی از جهان انجام می گیرد. ولی پسه ایران هچنان در صدر تقاضای مشتریان قرار دارد. حی کشورهای آمریکایی نیز از مشتریان پسته ایران هستند. دلیل این موضوع چیست؟

ما در مقاله ” pistachio supplier iran ” می خواهیم این سوال را نیز پاسخ دهیم.

تاثیر مزیت رقابتی بر فروش عمده پسته صادراتی

مهمترین دلیل بالا بودن تقاضا برای پسته ایران، مزیت رقابتی آن است. مزیت رقابتی پسته ایران نسبت به پسته تولیدشده در دیگر مناطق جهان، طعم خارق العاده آن است. پسته ایران پرچرب است. به همین دلیل نیز بسیار خوش طعم است. طعم خوب آن توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید. شاید باور نکنید. ولی هم اکنون ایران صادرکننده پسته به هر 5 قاره جهان است. حتی قاره آمریکا.

می توانید برای آشنایی با انواع پسته فارسی به مقالات قبلی ما روجوع کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما