فروش عمده پسته فندقی

فروش عمده پسته فندقی و پسته بادامی زرند در بازار کشورهایی نظیر هنگ کنگ، روسیه، پاکستان، آلمان، همچنین کشورهای عربی نظیر قطر و … مناسب است.

آیا می دانید بیشترین میزان تولید پسته در ایران مربوط به کدام رقم پسته است؟ بله پسته فندقی بیشترین میزان تولید را در بین ارقام مختلف پسته های فارسی دارد. این رقم، به عنوان مهمترین رقم پسته ایران شناخته شده است. چرا که بیشترین تولید و بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده است. بنابراین فروش عمده پسته فندقی رونق بالایی دارد.

پسته فندقی از گروه پسته های گرد است. در بازار ایران با نام فندقی (به دلیل ریز و گرد بودنش که مشابه فندق است) و در بازار بین المللی با نام round شناخته شده است.

معرفی پسته فندقی

از بین باغات پسته در ایران، بیشترین مساحت زیر کشت متعلق به Fandoghi pistachios است. لذا بیشترین میزان تولید و همچنین بیشترین میزان صادرات را دارد. عملکرد درختان این رقم قابل قبول بوده و در مناطق مختلف، به بار می نشیند. همچنین پسته فندقی ریزترین مدل پسته فارسی است. سایز این پسته 28-30، 30-32، 32-34 و 34-36 اونس است.

به دلایلی که مطرح کردیم این رقم پایین ترین ارزش اقتصادی را در بین ارقام تجاری پسته فارسی دارد.

بازار های هدف فروش عمده پسته فندقی

کشورهای مختلف با سلایق متفاوت خریدار این نوع پسته و پسته اکبری خام هستند. اتحادیه اروپا منجمله آلمان بدلیل میزان آلودگی بسیار کم پسته فندقی به آفلاتوکسین، از خریداران این رقم است. همچنین کشورهایی نظیر چین، روسیه، پاکستان و … نیز بدلیل قیمت متعادل و پایین پسته فندقی از مشتریان این پسته هستند.

فروش عمده پسته فندقی در انواع آب خندان و طبیعی خندان

پسته فندقی همانند سایر ارقام پسته دارای انواع طبیعی خندان و آب خنداناست. هر تاجر بسته به کیفیت و قیمتی که برای خرید انتطار دارد، نوع خاص و سایز مشخصی از پسه فندقی را انتخاب می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما