فروش مغز پسته سبز

در فروش گردو با پوست چوبی یکی از مهمترین مسائلی که با آن مواجه می شویم، نوع بسته بندی مغز پسته است. آیا می دانید چه نوع بسته بندی برای مغز پسته فله مورد استفاده قرار می گیرد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بسته بندی که برای فروش گردو با پوست تویسرکان مورد استفاده قرار می گیرد شامل انواع کیسه ای معمولی، کارتنی و کیسه ای وکیوم شده می باشد. می توانیم هر کدام از بسته بندی ها را در فروش مغز پسته سبز مورد استفاده قرا دهیم. ولی در انتخاب نوع بسه بندی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

نوع بسته بندی ها در فروش مغز پسته سبز

مهمترین عواملی که در انتخاب نوع بسته بندی برای مغز پسته های فله حائز اهمیت است، شامل موارد زیر است:

اولین موضوع کیفیت و نوع مغز پسته است. ما برای مغز پسته موشو از هر نوع بسته بندی می توانیم استفاده کنیم. حتی بسته بندی کیسه ای 70 کیلوگرمی معمولی. چون در مورد این نوع مغز پسته نگرانی از حیث خرد شدن آن نداریم. این نوع مغز پسته برای واحد های صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. و چون خودش بسیار ریز است، افزایش درصد شکسته آن حین حمل و نقل اهمیت چندانی نخواهد داشت. در حالیکه نمی توانیم برای مغز پسته رسیده و درشت با درصد کم شکستگی، از این نوع بسته بندی استفاده کنیم. بهترین نوع بسته بندی برای این نوع مغز پسته ها، بسته بندی کارتنی است.

موضوع دیگری که باید به آن توجه کنیم، کشور مقصد و قوانین آن در مورد واردات پسته است. باید بتوانیم محصول را با کیفیت درخواستی خریدار به دست او برسانیم. بنابراین به این منطور برخی مواقع نیاز است علاوه بر استفاده از کارتن جهت بسته بندی، از وکیوم نیز استفاده نماییم.

این موارد تنها دو مورد از عوامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب نوع بسته بندی برای مغز پسته هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما