فروش مغز گردو بدون پوست

مغز گردو بدون پوست حساسیت بیشتری نسبت به فرآیند اکسیداسیون و افت کیفیت دارد. به همین دلیل نگهداری از آن بسیار سخت تر است.

از مهمترین ویژگی های گردو، غنی بودن آن از انواع اسیدهای چرب است. اسیدهای چرب از نوع غیر اشباع. این مشخصه سبب شده گردو یک منبع بسیار خوب برای دریافت اسیدهای چرب مفید باشد. با این وجود به دلیل داشتن درصد بالای اسیدهای چرب بسیار حساس به اکسییداسیون است. این محصول در مجاورت رطوبت، اکسیژن و گرما به سرعت اکسید شده و دچار افت کیفیت می شود.

نگهداری مغز گردو بدون پوست

خوشبختانه پوست چوبی گردو یک محافظ بسیار عالی در برابر نفوذ رطوبت و اکسیژن است. بنابراین می تواند مغز گردو را در برابر اکسیداسیون محافظت کند. ولی متاسفانه مغز گردو بدون پوست به دلیل عدم وجود این محافظ حساسیت زیادی به اکسیداسیون دارد. به همین دلیل نگهداری مغز گردو بدون پوست بسیار سخ است. و البته عمر آن کوتاه است. walnut kernels without shell باید بلافاصله بعد از فرآوری مورد استفاده قرار بگیرد. البته استفاده از بسته بندی هایی نظیر بسته بندی وکیوم می تواند تا حد زیادی مدت زمان نگهداری آن را افزایش دهد.

نگهداری گردو با پوست

البته مدت زمان نگهداری گردو با پوست نیز به چند عامل بستگی دارد. اگرچه وست چوبی گردو محافظ خوبی برای مغز آن است. ولی در گذر زمان امکان نفوذ رسوبت و اکسیزن به درون آن از طریق منافذ موجود بر روی پوست گردو وجود دارد. لذا باید در نگهداری گردو با پوست نیز دقت کافی داشته باشیم تا محصول از اکسیداسیون و افت کیفیت محافظت شود.

می توانیم از بسته بندی وکیوم برای گردو با پوست نیز استفاده کنیم. در این صورت مدت زمان نگهداری این محصول تا چندین برابر افزایش پیدا می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما