فروش مغز گردو دندانه عمده

فروش مغز گردو دندانه و پسته بادامی زرند عمده در انواع دندانه عدسی و نخودی و 1/4، برای استفاده در شیرینی پزی، واحد های بستنی سازی، تولید زیتون پرورده و … گزینه مناسبی است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

همانطور که قبلا نیز مطرح کردیم، مغز گردو دارای کیفیت های مختلفی است. فروش مغز گردو دندانه عمده به عنوان یکی از انواع مغز گردوها جهت مصارف صنایع غذایی توسط کارگاه های تولید انجام می گیرد. می خواهیم در این مقاله به طور مختصر در مورد کیفی های مختلف این نوع مغز گردو صحبت کنیم. همچنین در مورد شرایط نگهداری آن باتوجه به حساسیت بیشتر به اکسیداسیون صحبت خواهیم کرد.

فروش مغز گردو دندانه عمده در 3 نوع مختلف

فروش مغز گردو دندانه عمده و پسته اکبری خام در سه گروه از نظر سایز و هر گروه در 3 مدل از نظر رنگ انجام می گیرند. سه سایز مختلف مغز گردو دندانه را در زیر مشاهده می کنید. واحد های صنایع غذایی بسته به نوع مصرف خود، از بین سه گروه، سایز مورد نظر خود را انتخاب می کنند. به عنوان مثال برای قرار دادن لای شکلات یا خرما، مغز گردو 1/4 گزینه مناسب است.

از نظر رنگ نیز هر گروه مغز گردو دندانه را در سه نوع سفید، قهوه ای و سیاه دسته بندی می کنیم. بنابراین می توانیم بگوییم در مجموع مغز گردو دندانه، دارای 9 کیفیت متفاوت است که قیمت مغز گردو برای هر کیفی متفاوت از دیگری می باشد.

نگهداری مغز گردو دندانه

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد مغز گردو دندانه مطرح است، احتمال بالاتر اکسیداسیون این محصول است. مغز گردو یک محصول بسیار حساس است. که در مجاورت اکسیژن و رطوبت اکسید می شود. و طعم و عطر خوب خود را از دستمی دهد. متاسفانه قطعات ریز و شکسته مغز گردو به فرآیند اکسیداسیون حساس تر هستند. بنابراین نیاز است در نگهداری مغز گردو دندانه دقت یشتری داشته باشیم. استفاده از بسته بندی های وکیوم تا حدود زیادی می تواند از افت کیفیت این محصول جلوگیری نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما