فروش و صادرات پسته به کانادا

مقاله ” فروش و صادرات پسته به کانادا ” به بررسی این موضوع می پردازد که پسته های ارزان چه جایگاهی در صادرات پسته به کانادا دارند؟ آیا می توان از پسته های ارزان برای صادرات پسته به کانادا استفاده نمود؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کانادا از بازارهای هدف و از مقاصد صادراتی پسته است. ایران یکی از تامین کننده های پسته این کشور است. سالانه در حجم قابل توجهی پسته و فراورده های آن از این کشور به کانادا صادرات می شود. در بین کیفیت های مختلف پسته، ممکن است پسته در انواع مختلف به کانادا صادرات شود. در زیر اشاره ای به این موضوع خواهیم داشت. می خواهیم در این مقاله به استانداردهای واردات این کشور در خصوص پسته اشاره ای داشته باشیم.

 

صادرات پسته به کانادا

کشور کانادا از جمله کشورهایی است که در واردات پسته، گواهی آفلاوکسین بار را مورد توجه قرار می دهد. اگرچه این کشور در خصوص آفلاتوکسین پسته به اندازه اتحادیه اروپا سخت گیر نیست. ولی نیاز است در صادرات پسته به کانادا، گواهی آفلاتوکسین برای محموله ارائه نماییم.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم، موضوع بسته بندی است. باید در ارسال محموله پسته از بسته بندی استفاده کنیم که چلوی آسیب دیدن بار حین حمل و نقل را بگیرد. نباید در طول مسیر محموله تحت تاثیر رطوبت و گرما، دچار افت کیفیت شود. بهترین نوع بسته بندی که می توانیم برای پسته در صادرات در نظر بگیریم، بسته بندی وکیوم است. این بسته بندی از رسیدن رطوبت و اکسیژن به محموله جلوگیری می کند.

ما در این مقاله ” cheap pistachios Canada” تا حدودی در مورد قوانین کشور کانادا برای واردات پسته صحبت کردیم. طبق این توضیح تمامی انواع پسته ها حتی پسته های ارزان به شرط داشتن هداشت مناسب می تواند مناسب برای صادرات پسته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما