فروش پسته خندان صادراتی

فروش پسته خندان صادراتی در انواع خام و برشته شده برای استفاده در ترکیب آجیل انجام می گیرد. پسته یکی از اجزاء اصلی آجیل است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از بهترین میان وعده هایی که متخصصین تغذیه به مصرف آن تاکید می کنند، آجیل است. آجیل ترکیبی از دانه های روغنی با ارزش غذایی بسیار بالاست. از جمله پسته. پسته یکی از اجزا آجیل است. پسته را نگین آجیل معرفی می کنند. طعم بی نظیر آن هر فردی را ترغیب به خوردن آن می کند. همچنین پسته را به عنوان آجیل خندان می شناسند. به دلیل باز بودن پوست صدفی آن.

پسته به هر دو صورت برشته و خام می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. نوع برشته آن در طعم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله پسه با طعم فلفل، نمکی، آبلیمویی و ….

فروش پسته خندان

همانطور که در بالا اشاره کردیم، پسته های طعم دار شده در طعم های مختلف موجود هستند. طعم دهنده های مختلف برای طعم دار کردن پسته مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از طعم دهنده برای طعم دار کردن پسته تنها با هدف بهبود طعم آن انجام می گیرد.

طی یک فرآیند فرآوری بعد از آماده شدن پسته خام، پسته فرآوری می شود. اغلب پسته فرآوری شده نسبت به نوع خام آن دارای قیمت بالاتری است. به دلیل اینکه یک مرحله فرآوری بیشتر بر روی آن انجام گرفته است. البته اختلاف قیمت فروش پسته خندان خام با قیمت فروش پسته بوداده وابسته به نوع طعم دهنده مورد استفاده و شیوه فرآوری است. ولی این اختلاف اغلب کمتر از 2000 تومان است.

برای سفارش انواع shelled pistachios bulk می توانید از مسیرهای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما