فروش پسته فله داخل گونی 50 کیلوگرمی

فروش پسته فله در گونی 50 کیلوگرمی و مغز پسه در گونی های 70 کیلوگرمی و کارتن 10 کیلویی توسط صادرکننده ها در بازار های هدف به فروش می رسد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بسته بندی های متداولی که برای فروش پسته فله مورد استفاده قرار می گیرد، اغلب گونی 50 کیلوگرمی است. البته بسته بندی کارتن ده کیلوگرمی نیز از دیگر بسته های استفاده شده در فروش پسته فله است.

بسته بندی های مختلفی در فروش پسته های فله و گردو خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای پسته داخل پوست علاوه بر بسته های 50 کیلوگرمی، بسته های 10کیلوگرمی نیز وجود دارد. بسته های 50 کیلوگرمی برای پسته های داخل پوست مورد استفاده قرار می گیرد. و کیسه های 70 کیلوگرمی نیز برای مغز پسته استفاده می شود.

نوع بسته بندی نیز علاوه بر نوع پسته می تواند یک پارامتر توافقی بین خریدار و فروشنده باشد. این بسته بندی ها یکی از انواع بسته بندی هایی است که فروشنده ها به طور متداول از آن استفاده می کنند. و خریدارها نیز در خرید پسته و گردو خشک، آن را یکی از پارامترهای انتخابی می شناسند.

البته بسته بندی 10 کیلوگرمی در فروش فله پسته هم برای مغز پسته استفاده می شود و هم برای پسته های خندان.

صادرات پسته بسته بندی شده

البته صادرات پسته در بسته های کوچک چند گرمی که مناسب برای فروشگاه هاست نیز انجام می گیرد. بسته های کوچک 45 گرمی، 80 گرمی، 0.5 کیلویی و یا 1 کیلوگرمی در انواع قوطی فلزی، وکیوم، نایلونی و … توسط تولیدکننده ها و صادرکننده ها آماده می شود.

چنانچه تاجر خریدار قصد خرید پسته و پخش آن در فروشگاه ها را دارد، بسته های کوچک پسته گزینه مناسب تری برای فروش هستند. می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد انواع پسته و بسته بندی آنها با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما