فروش پوست چوبی گردو

فروش پوست چوبی گردو به کارخانه های تولید کربن فعال توسط برخی از تجار از کارخانه های فرآوری گردو با پوست خارجی جمع آوری می شود. همانطور که می دانید ایران یکی از قطب های تولید گردو و مغز گردو در جهان است، بنابراین منبع خوبی برای تامین فروش پوست چوبی گردو می باشد.

فروش پوست چوبی گردو با پوست خشک به کارخانه های تولید کربن فعال انجام می گیرد. کربن فعال کاربردهای مختلفی دارد و از مواد مختلفی فرآوری می شود. که یکی از آنها پوست چوبی گردو است. البته فروش پوست چوبی گردو برای کارخانه هایی که از آن به عنوان سوخ نیز استفاده می کنند، انجام می گیرد.

فروش پوست چوبی گردو به کارخانه تولید کربن فعال

کربن فعال را می توانیم به عنوان یک جاذب عالی در نظر بگیریم که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله در تصفیه آب، در استخراج فلزات نظیر اسخراج طلا و … از این ماده اسفاده می شود. در جداسازی کربوهیدارت ها، به عنوان کاتالیت و … استفاده می شود. همانطور که بیان کردیم یکی از مواد اولیه در تهیه و فرآوری کربن فعال پوست چوبی گردو است. به همین دلیل عرضه bulk walnut shells for sale رونق یافته است.

فروش پوست چوبی گردو به عنوان سوخت

برخی از کارخانه ها در کشورهایی نظیر ترکیه که منابع گازی محدودی دارند، از پوست چوبی گردو، بادام و پسته به عنوان سوخت استفاده می نمایند. فروش پوست چوبی گردو به ترکیه و همچنین بازار داخلی توسط کارگاه های فرآوری مغز گردو، عرضه می شود.

عرضه فله پوست گردو توسط این مرکز انجام می گیرد. نیاز است برای خرید از قبل اطلاع رسانی نمایید تا محصول برایتان جمع آوری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما