قیمت انواع مغز گردو تویسرکان

قیمت انواع مغز گردو تویسرکان را چگونه می توانیم برای هر کیفیت آن تعیین کنیم؟ در حقیقت سوال این است که در مشخص کردن قیمت انواع مغز گردو نیاز است چه پارامترهایی را ارزیابی کنیم. یکی از این موارد سایز دانه های مغز گردو تویسرکان است. احتمال وجود ریزی و درشتی در محصول یک درخت سبب می شود در تعیین قیمت انواع مغز گردو، این فاکتور را مورد توجه قرار دهیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در تعیین walnuts kernels price یکی از مهمترین معیارها و شاخصه ها، همانطور که بیان کردیم، سایز مغز گردو است. در حین فرآیند شکستن و جدا کردن مغز گردو، مغز گردو های با سایز تقریبا یکسان را می توانیم جداگانه دسته بندی کنیم.

قیمت مغز گردو برای سایزهای مختلف

در این می توانیم به سه مدل مغز گردو از نظر سایز دست یابیم. قیمت هر کدام نسبت به دسته های دیگر قطعا متفاوت خواهد بود.

  • مغز گردو درشت
  • مغز گردو با سایز متوسط
  • مغز گردو کوچک

مغز گردو کوچک می تواند برای واحد های صنایع غذایی مناسب باشد. مانند تزئین دسر و بستنی و …. ولی دو کیفیت دیگر یعنی مغز گرددو با سایز متوسط و مغز گردو درشت علاوه بر صنایع غذایی، گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان آجیل هستند.

البته سایز تنها یک پارامتر در تعیین کیفیت و walnuts kernels price است. موارد دیگر شامل رنگ مغز گردو، میزان مغز گردو شکسته درون محصول و … نیز حائز اهمیت هستند. این دو مورد را د رمقالات قبل به تفصیل مورد بررسی قرار داده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما